[Brand romanesc] Dana Pocarascu (Sanofi Romania): Campaniile recente Dicarbocalm pun accent pe provocarile stilului de viata modern care pot contribui semnificativ la aparitia simptomelor de hiperaciditate

[Brand romanesc] Dana Pocarascu (Sanofi Romania): Campaniile recente Dicarbocalm pun accent pe provocarile stilului de viata modern care pot contribui semnificativ la aparitia simptomelor de hiperaciditate

I-am abordat pe managerii mai multor branduri autohtone cu istorie in spate ca sa facem, alaturi de ei, cate-un traseu de brand. Pornim din frageda pruncie a fiecaruia, dam o raita si prin muzeul de identitate vizuala; apoi poposim in prezent, la pozitiile lor in piata.

"Brandul Dicarbocalm detine in prezent o pozitie dominanta pe piata de tulburari gastrointestinale cu simptomatologie hiperacida, atat in valoare, cat si in volum, inregistrand anul trecut o cota de piata de 63% in unitati", a precizat Dana Pocarascu (Brand Manager, Consumer Healthcare, Sanofi Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related