Samsung Electronics a castigat 27 de premii la Cannes Lions

Samsung Electronics a castigat 27 de premii la Cannes Lions

Premiile au fost acordate la 20 de categorii ale competitiei si reprezinta un nou record al companiei

Samsung Electronics Co., Ltd. si-a depasit propriul record dupa ce a castigat 27 de premii la 20 de categorii ale celui mai mare festival de advertising din lume, Cannes Lions. Este al doilea an in care Samsung stabileste un nou record, dupa ce in 2014 a castigat 16 premii.

Compania s-a remarcat cu ajutorul platformei sale Launching People, care a castigat in total sapte premii la editia de anul acesta a festivalului international de advertising din Cannes, evidentiind filosofia de brand a Samsung de a accelera noi descoperiri si posibilitati cu ajutorul tehnologiei digitale. Platforma Launching People este o campanie catalizatoare de visuri, construita in jurul consumatorilor si incurajandu-i pe acestia sa isi impartaseasca ideile si visurile cu echipa Samsung.

Look At Me, o aplicatie pentru smartphone-uri realizata pentru a-i ajuta pe copiii diagnosticati cu autism, a fost premiata cu cinci distinctii, printre care si un Gold in categoria Cyber. Echipa care a dezvoltat aplicatia a mai castigat, in trecut, si alte premii importante, printre care si cele obtinute la The One Show si festivalurile de la New York.

Printre campaniile ce au fost premiate la Cannes Lions 2015 se numara si Safety Truck, un design conceput sa previna accidentele in trafic, care a obtinut sapte premii, inclusiv un Titanium Lion in categoria Titanium and Integrated, care premiaza ideile revolutionare ce seteaza o noua directie pentru industrie.

Back Up Memory, o aplicatie realizata pentru a ajuta diagnosticarea timpurie a pacientilor cu Alzheimer, a primit trei premii (incluzand un Gold in categoria Health & Wellness din cadrul Lions Health).

Hearing Hands, un serviciu de limbaj al semnelor conceput pentru cei cu deficiente de auz, a fost premiat cu doua Bronze Lions in categoriile Promo & Activation si PR.

"Succesul nostru este rezultatul eforturilor Samsung de a interactiona cu tot mai multi consumatori la nivel mondial, de a-i intelege si de a gasi solutii pentru nevoile lor – modalitate prin care demonstram inca o data ca filosofia Samsung este centrata pe imbunatatirea vietii consumatorilor nostri cu ajutorul inovatiei digitale." a declarat Won-Pyo Hong (Presedinte si Chief Marketing Officer, Samsung Electronics).

"Samsung este un brand care contribuie la intensificarea vietii consumatorilor, iar campania Launching People ne va ajuta sa facem acest lucru cu ajutorul produselor si serviciilor noastre inovatoare."

Anul acesta, Festivalul International al Creativitatii Cannes Lions aniverseaza 62 de editii, alaturi de companii din peste 90 de tari, care expun peste 40.000 de lucrari in peste 20 de categorii, unde premiile variaza de la reclame TV si presa la reclame outdoor, online PR si marketing.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related