Vanzarile online realizate in Romania prin intermediul platformei de marketing afiliat Profitshare au depasit pragul de 500 de milioane de lei. Momentul coincide cu aniversarea a doi ani de cand platforma a devenit disponibila tuturor magazinelor online, in prezent deservind peste 175 de companii.
"Piata de marketing afiliat este intr-o crestere puternica la nivel regional, unul dintre pricipalele motoare fiind dezvoltarea comertului online. Planurile noastre vizeaza dezvoltarea internationala a platformei, fiind bugetate investitii de peste 500.0000 euro in vederea expansiunii regionale", a declarat Marius Pahomi (Director General al Conversion, companie care detine plaforma Profitshare).
Marius Pahomi (Director General al Conversion, companie care detine plaforma Profitshare)
Incepand cu luna ianuarie a anului in curs, platforma Profitshare este disponibila si in Bulgaria, iar valoarea vanzarilor realizate pana in prezent pentru magazinele bulgaresti a depasit deja pragul de 1 milion de euro (2 milioane leva). Planurile Profitshare vizeaza extinderea in perioada imediat urmatoare si in piata din Ungaria, consolidandu-si astfel pozitia de cel mai puternic jucator in domeniul marketing-ului afiliat din Europa Centrala si de Est.
Magazinele online apeleaza la marketing afiliat pentru a-si creste vanzarile si baza de clienti. Profitshare functioneaza pe modelul promovare bazata pe rezultate, magazinele platind exclusiv un comision de performanta din vanzarile aditionale aduse de un afiliat.
In prezent, companii precum eMAG, Banca Transilvania, Flanco, FashionUp si Libris apeleaza la serviciile oferite de platforma Profitshare.