[CSR in Romania] Claudia Porojan (KFC): Educatia si sustinerea tinerilor raman prioritare pentru noi, iar nutritia este un subiect caruia ii acordam o atentie tot mai mare

[CSR in Romania] Claudia Porojan (KFC): Educatia si sustinerea tinerilor raman prioritare pentru noi, iar nutritia este un subiect caruia ii acordam o atentie tot mai mare

Nuantele CSR-ului pornesc de la motivele pentru care o companie se alatura unei anumite cauze sociale, ajungand apoi la modul in care se trece la actiuni si, ulterior, la comunicarea acestora. Cat de aliniate sunt campaniile de CSR cu valorile si strategiile de comunicare ale brandurilor? In ce fel sunt calculate beneficiile pentru brand in urma demararii unor initiative de responsabilitate sociala? 

Pana acum, actiunile de responsabilitate sociala desfasurate de KFC Romania s-au concentrat pe educatia si sustinerea tinerilor, un grup-tinta numit "eroii urbani", in linie cu targetul brandului. Acestia, ne-a explicat pe scurt Claudia Porojan (PR Manager, KFC Romania), sunt tinerii care fac fata provocarilor si obstacolelor zilnice cu fler si imaginatie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related