LS Travel Retail Romania devine Lagardere Travel Retail in urma unui rebranding

LS Travel Retail Romania devine Lagardere Travel Retail in urma unui rebranding

Din 10 iulie 2015, compania LS Travel Retail Romania, subsidiara grupului Lagardere Services devine Lagardere Travel Retail. Aceasta actiune de rebranding vizeaza toate companiile din cadrul grupului Lagardere Services si are ca scop reconfirmarea pozitiei strategice a grupului pe piata internationala de travel retail precum si a apartenentei la Grupul Lagardere.

Prezenta pe piata din Romania de peste 18 ani, compania activeaza pe piata de news & convenience retail si HoReCa si detine peste 220 de locatii, cel mai cunoscut brand al companiei fiind Inmedio. 

Lagardere Travel Retail vine cu o noua abordare, de tipul B2C4B, avand ca principal obiectiv satisfacerea nevoilor fiecarui client prin asigurarea celor mai inalte standarde de calitate si aduce astfel plus valoare partenerilor de business in cele 3 segmente: duty free & luxury, travel essentials si foodservice.

Noua semnatura a brandului este ”Experience new horizons, every day” (“Experimenteaza noi orizonturi in fiecare zi”) si exprima diversitatea grupului, precum si valorile sale: inovarea si excelenta operationala.

Aceasta actiune de schimbare a denumirii companiei nu implica in acest moment o modificare a datelor de inregistrare ale companiei la Registrul Comertului.

Lagardere Travel Retail ofera o gama completa de produse si servicii prin magazinele sale din segmentele travel essentials, duty free& luxury si foodservice, satisfacand astfel nevoile fiecarui calator pe parcursul calatoriei sale.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related