Cu Dan Ditoiu (Raiffeisen Bank) despre o platforma de comunicare interna ce vizeaza well-being-ul angajatilor, dezvoltata alaturi de D&D Research

Cu Dan Ditoiu (Raiffeisen Bank) despre o platforma de comunicare interna ce vizeaza well-being-ul angajatilor, dezvoltata alaturi de D&D Research

Despre oameni si angajati vorbim in continuare. Sunt unii si aceiasi, cu toate ca uneori rolul de angajat ii ia fata celuilalt. Alteori, nu. Despre scenariul al doilea vorbim in continuare cu Dan Ditoiu (HR Training Business Partner, Raiffeisen Bank). In urma unei diagnoze organizationale realizata de D&D Research, compania a demarat o platforma de comunicare interna numita RStyle, impartita in 6 directii identificate ca fiind de interes pentru angajati: sport, nutritie/food, dezvoltare/development, comuniune/together, viata de familie si calatorii.

Despre contextul proiectului si aplicatiile acestor diagnoze de organizatie, am vorbit cu Dan Petre (Business Developer, D&D Research). Detaliile despre proiect ni le ofera Dan Ditoiu in continuare:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related