[Branduri care alearga] Madalina Puiu (Orange Romania): Spiritul tanar si proaspat asociat deseori cu fenomenul alergarii este pentru noi o realitate, intrucat media de varsta a angajatilor nostri este de 29 de ani

[Branduri care alearga] Madalina Puiu (Orange Romania): Spiritul tanar si proaspat asociat deseori cu fenomenul alergarii este pentru noi o realitate, intrucat media de varsta a angajatilor nostri este de 29 de ani

75% dintre romani au practicat cel putin un sport in ultimele 12 luni, iar 61% dintre acestia au practicat alergarea ca sport cel putin o data in aceeasi perioada de timp, potrivit cercetarii "Sport in Romania 2015. Focus on Running", efectuata de Quantix Marketing Consulting sub umbrela SMARK Research. In tendintele descrise de aceste procente se incadreaza si angajatii companiei Orange, unii dintre ei participanti la Crosul Casiopeea inca din 2012 incoace. Mai multe aflam de la Madalina Puiu (CSR Officer, Orange Romania) in cele ce urmeaza. 

 

Orange si asocierea cu fenomenul alergarii in Romania

Evenimentele ce au la baza incurajarea alergarii trebuie plasate in contextul mai amplu al promovarii unui stil de viata activ, sanatos, in care activitatile sportive ocupa un loc important.

Preocuparea constanta pe care o avem la Orange este de a veni in intampinarea asteptarilor pe care clientii, angajatii si membrii comunitatii le au de la companie.

Incepand de la produsele specifice pe care le avem in shop-uri, care sunt destinate unei persoane active si pasionate de sport si pana la actiunile de voluntariat intern cu componenta sportiva, dovedim ca suntem o companie preocupata de starea de bine a clientilor si a angajatilor nostri.   

Spiritul tanar si proaspat care este asociat deseori cu fenomenul alergarii este pentru noi o realitate, intrucat media de varsta a angajatilor nostri este de 29 de ani.

Dispunem, asadar, de o resursa interna considerabila de energie si motivatie pe care incercam sa o directionam catre activitati de voluntariat sau sa o incurajam prin oferirea de instrumente si oportunitati de dezvoltare.         

De asemenea, avem in vedere faptul ca alergarea si, in general, sportul, presupune un mecanism eficient pentru mobilizarea de resurse, in contextul actiunilor de responsabilitate sociala corporativa. Principalele proiecte ale noastre de implicare in zona sportiva, fie ca a insemnat alergare, ciclism sau inot, au avut atasata aceasta componenta caritabila.  

 

Actiuni de succes din ultimul an

Angajatii Orange au fost o prezenta constanta la Crosul Casiopeea, eveniment sportiv de strangere de fonduri si de constientizare a riscurilor asociate cancerului la san. Avem colegi care au participat an de an la alergare, inca din 2012, de la prima editie regionala a Crosului din Brasov.

Interesul si dorinta colegilor de a alerga la Cros, de a se deplasa in alt oras pentru participarea la eveniment ne-a determinat sa continuam aceasta implicare si sa crestem de la an la an resursele pe care le punem la dispozitie.

Un alt proiect asociat sportului care a pornit de data aceasta dintr-o initiativa interna este Ciclatonul. Organizatorii acestuia sunt doi angajati Orange care, pasionati de ciclism, au hotarat anul trecut sa transforme o maniera placuta de petrecere a timpului liber intr-un mecanism de strangere de fonduri pentru proiecte educationale.

Asocierea Orange cu Ciclatonul presupune, in acest caz, mai mult decat promovarea sportului si a miscarii in aer liber – este un proiect pe care ne bucuram sa il vedem crescand pentru ca stim ca este cu adevarat pornit din pasiune si dorinta de a schimba in bine, prin educatie, parcursul celor implicati si, indirect, a comunitatii. 

 

Cum ati caracteriza alergatorul roman?

Cel mai bun reper pe care il putem lua in considerare pentru un portret al alergatorului roman este cel al colegilor nostri din Orange. Sunt persoane active si energice, preocupate de sanatate si de un stil de viata echilibrat, care tin pasul cu inovatiile si instrumentele tehnologice care sunt dedicate sportului – accesorii, aplicatii.

O persoana preocupata de activitati fizice are nevoie sa fie mereu in miscare, atat in sensul propriu-zis al termenului, cat si din punct de vedere al efervescentei si al diversitatii responsabilitatilor. In ceea ce priveste rigurozitatea si organizarea specifice sportului, acestea sunt trasaturi de apreciat la orice coleg.

Sportul este in cele mai multe cazuri o activitate de echipa si un formator de mentalitati si comportamente, lucruri care devin importante daca sunt utilizate si plasate intr-un context profesional.     

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related