Pe 6 si 7 octombrie, cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends 2015, eveniment din seria SMARK KnowHow, va aduce in acelasi loc brand manageri si research manageri, dar si profesionisti in comunicare, ce vor pune pe masa discutiilor cele mai importante trenduri in piata, de la cercetarea de piata la comunicarea cu publicul tinta, precum si insight-uri despre consumatori.
Printre speakerii Marketing Research & Trends 2015 se numara: Bogdan Naumovici (23 Communication Ideas), Cristina Miclea (Albalact), Stefan Chiritescu (Ogilvy Romania), Valentina Vesler (Aqua Carpatica), Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel, 4inmasina), Raluca Radu (F64), Claudiu Dobrita (FCB Bucharest), Iulia Carabas (UBER Romania), Catalin Tenita (Zelist, TreeWorks), Bogdan Nitu (Webstyler), Daniel Enescu (Millward Brown), Cosmin Nastasa (2parale), Eleodor Ghenoiu (Publicis), Dan Petre (D&D Research), Ioan Simu (Mercury Research), Maria Tudor (Zenith Romania).
Pentru o acoperire cat mai buna a temei, pana pe 8 septembrie sunt asteptate propuneri de subiecte, prezentari si studii de caz legate de tematica Marketing Research & Trends 2015, pe adresa [email protected], cu subiect-ul: Propunere prezentare Marketing Research & Trends.
Profesionistii invitati sa contribuie cu know-how relevant pe tema evenimentului sunt: oameni de research si marketing de la client (indiferent de marimea businessului), agentiile de cercetare de piata, creatie, media, digital, productie, precum si jurnalisti, sociologi, consultanti in strategie de marketing si branding si toti cei care au expertiza relevanta si recenta in domeniu.
Cele mai interesante propuneri vor putea fi introduse in programul conferintei Marketing Research & Trends 2015. In cadrul procesului de selectie vor avea prioritate propunerile care abordeaza urmatoarele teme acoperite de eveniment:
- Trenduri in comportamentul consumatorului: tool-uri de research care ilustreaza cel mai bine schimbarile in comportamentul consumatorului, felul in care consumatorul s-a schimbat in anii trecuti, ce a determinat schimbarea in comportamentul consumatorului, cum schimba comportamentul consumatorului felul in care se comporta brandurile.
- Evolutia comportamentului consumatorului: trenduri in piata, trenduri in comportamentul consumatorului, insight-uri despre consumator si modul in care trendurile au fost integrate de branduri
- Influente asupra comportamentului consumatorului si asupra comunicarii cu el. Trenduri in comunicare in materie de creativitate, branding, BTL, online, CRMs etc.
- Trenduri in tehnologie: Real time advertising / programatic marketing, mobile and endpoint, mobile centric communication, cross channel options
Sunt incurajate si propunerile de subiecte noi, neincluse in aceasta lista, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului.
Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 23 septembrie, inclusiv, este disponibil un pret cu o reducere de early bird, de 15%.
Daca vrei sa fii partener al acestui eveniment, contacteaza-ne:
Ioana Dogaru, Business Developer, SMARK - Pachete corporate de bilete si sponsorship ([email protected])
SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate. Conceptul si formatul SMARK KnowHow au fost create in 2009 ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.