[Marketeri despre creativitate] Diana Stan (Toyota): Fara creativitate este imposibil sa te diferentiezi, iar fara diferentiere, nu existi

[Marketeri despre creativitate] Diana Stan (Toyota): Fara creativitate este imposibil sa te diferentiezi, iar fara diferentiere, nu existi

Reclamele din pauza de publicitate starnesc reactii dintre cele mai diverse. Unele ne conving, altele ne fac sa radem, cateva ne dau de gandit, multe sunt, mai degraba pur informative si functionale. Pentru ca, de multe ori, nu ne intrebam ce agentie a facut o anumita reclama, ci, mai degraba, ce client a aprobat-o, ne-am interesat cum vad oamenii de marketing creativitatea, daca este conditie mandatory in fiecare brief pe care il dau sau daca li se pare ca e mai bun un mesaj functional.

Sunt client, dar si prima care recunoaste ca, daca brieful e prost, rezultatul nu are cum sa fie altfel. Abia apoi intervin o sumedenie de alti factori: experienta, incapatanarea, creativitatea, competitivitatea, restrictiile la nivel local, bugetul…

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related