PR-ul fara recunoastere e ca noaptea fara stele. Aflata la cea de-a XIII-a editie, Romanian PR Award isi propune sa creeze o adevarata constelatie a valorilor, aducand impreuna si scotand la lumina stelele PR-ului romanesc.
Anul acesta, Romanian PR Award comunica printr-un concept semnat de Leo Burnett si valorifica metafora constelatiilor. La fel cum universul e in continua expansiune, asa e si industria de PR din Romania. Se reinventeaza continuu, tintind catre mai sus, mai mult, mai creativ si cautand galaxii nedescoperite inca. Si apar tot timpul stele noi, unele stralucitoare ca o supernova, care transmit lumina celor din jur prin puterea ideilor lor, ajutand chiar la formarea altor stele.
„Orice profesionist are nevoie de ragazul unei confruntari cu sine si cu ceilalti, de exercitiul decuplarii aspirationale din vartejul actualitatii imediate. Fara aceasta libertate, munca si succesul recad in semnificatia lor primara. Participarea la Romanian PR Award le reaminteste participantilor ca succesul are nevoie de corolarul bucuriei pentru a capata sens”, a declarat Dana Oancea (Board Member, Forum for International Communications).
Jurizarea competitiei reuneste competente din 10 tari si este asigurata de directori de comunicare ai companiilor Vodafone, Raiffeisen Bank, Coca-Cola Hellenic, URSUS Breweries, Siemens AG, JTI, IKEA, Uber, ING Group, Banca Transilvania, E&Y Romania, Garanti Group, Samsung Electronics, PwC, AVON, Group Renault, KFC, reprezentanti ai agentiilor globale de PR - Edelman, Weber Shandwick, Ketchum, Golin, Ogilvy & Mather, Grayling, MSLGroup, Hill & Knowlton Strategies, FleishmanHillard, Action Global Communications,TMA Communications, Gagen MacDonald, executivi ai agentiilor locale de PR si branding – Rogalski Damaschin PR, McCann PR, MSLGROUP The Practice, GMP PR, Graffiti PR, Brandient Golin, DC Communication, BDR Associates, Oxygen Public Relations, V+O Communication, Daescu Bortun Olteanu, Media Pozitiv, Storience, OMA Vision, SmartPoint, 2activePR, Image PR, PR & More, MakeSense, reprezentanti ai presei – Hotnews, precum si consultanti independenti, cercetatori, reprezentanti ai organizatiilor internationale de profil –The Chartered Institute of Public Relations – CIPR, AMEC, United Nations, Holmes Report si Forum for International Communications.
Inscrierile la cea de-a XIII-a editie se fac pana vineri, 2 octombrie 2015. Aplicatiile depuse dupa aceasta data, dar cel tarziu pana vineri, 9 octombrie 2015, implica o majorare cu 10% a taxei de participare.
Gala Romanian PR Award se va desfasura in seara zilei de 26 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel.
Pentru al treilea an consecutiv, Vodafone Romania va acorda distinctia „PR Innovator of the Year”, oferind vizibilitate proiectelor cu idei sclipitoare si executii pe masura, care redefinesc status quo-ul si traseaza noi granite ale comunicarii.
Raiffeisen Bank continua acordarea distictiei speciale „Best of PR Evaluation”, incurajand bunele practici in evaluarea proiectelor de PR.
Cu sprijinul Rogalski Damaschin PR, organizatorul reia in structura competitiei distinctia Junior PR Award, cu scopul de a rasplati profesionalismul si creativitatea studentilor si masteranzilor care aspira la o cariera in domeniul relatiilor publice.
Romanian PR Award este sustinut de Vodafone Romania, partener fondator, de partenerii - Raiffeisen Bank, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, KFC si Banca Transilvania, de partenerii logistici – TNT, Halewood Wines, 360Revolution, JW Marriott Buxharest Grand Hotel, Lastele.ro, de partenerul Junior – Rogalski Damaschin PR, si de partenerii media - Hotnews, Forbes, PR Romania, IQads, Adhugger, CSR Romania, Zelist si Markmedia.ro.
Aflata la cea de-a XIII-a editie, Romanian PR Award este cea mai importanta competitie nationala de recunoastere a excelentei in domeniul Relatiilor Publice. Un proiect ‚incapatanat’ si de cursa lunga care a reusit sa adune sub aceeasi umbrela parteneri prestigiosi, nume marcante ale breslei, concurenti valorosi si zeci de tineri aspiranti la o cariera in PR. Importanta competitiei a crescut odata cu dezvoltarea industriei locale de PR, iar relevanta ei se masoara in multitudinea de concurenti aflati an de an la start, in performantele finalistilor si in profesionalismul celor care ii arbitreaza.
Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care cultiva in mediul comunicatorilor profesionisti standarde etice si de performanta ale profesiei de relatii publice. Fundatia organizeaza din 2003 Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania. In martie 2006, Forum a initiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste, program afiliat la reteaua europeana CSR Europe. In aprilie 2009, fundatia a lansat portalul PR Romania, una dintre cele mai relevante publicatii online de PR din Europa, conform Communications Director.