Uber are cam 9 luni de cand s-a "trezit" si pe plaiuri romanesti. Unora nu le-ar veni sa creada; l-au asimilat atat de usor incat pare ca Uber-ul exista dintotdeauna. Dar nu, lansarea lui chiar a fost pregatita timp de alte cateva luni, iar primul om care s-a asociat cu proiectul a fost Iulia Carabas (Marketing Manager, Uber Romania). Prima ei zi la Uber a fost in confortul propriei case - neexistand inca un birou propriu-zis - citind de zor despre ce si cum ar trebui sa faca in continuare.
Inainte de a fi primul angajat Uber in Romania, Iulia a lucrat in cateva agentii, intre care DDB si Wunderman, pe CS. Nu planuia sa treaca granita datator/primitor de brief, dar iata ca s-a intamplat. Acum, cunoscand ambele baricade, ne-a vorbit despre abordarea optimizata a clientului fata de agentie, fara sa lase la o parte axa dinspre publicitar spre marketer. Un preview: