Politia Romana si Lidl dau „Verde la educatie pentru circulatie”, in a treia editie consecutiva a campaniei de educatie rutiera pentru copii

Politia Romana si Lidl dau „Verde la educatie pentru circulatie”, in a treia editie consecutiva a campaniei de educatie rutiera pentru copii

Pentru al treilea an consecutiv, Lidl si Politia Romana organizeaza cea mai ampla campanie de educatie rutiera la nivel national. Astfel, pe data de 19 septembrie, de la ora 10.00, copiii cu varste intre 4 si 10 ani sunt asteptati la ora de circulatie rutiera, ce va avea loc simultan in parcarile tuturor magazinelor Lidl din Romania.

Constientizarea de catre cei mici a importantei cunoasterii si respectarii regulilor de circulatie este un factor foarte important ce poate conduce, pe termen lung, la reducerea semnificativa a numarului accidentelor rutiere in care sunt implicati cu vina copiii. De aceea, campaniile de amploare, ce vizeaza educarea copiilor privind circulatia rutiera au o insemnatate deosebita.

Spre exemplu, la editia din 2014 a proiectului Lidl „Verde la educatie pentru circulatie” au luat parte peste 23.000 de copii, ce si-au insusit informatii esentiale despre cum pot deveni pietoni responsabili. Reusita acestei campanii s-a reflectat si in premiul obtinut la competitia internationala PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014 - „Best CSR Event”.

Pentru reducerea in continuare a numarului accidentelor de circulatie ce ii implica pe cei mici, Politia Romana si Lidl isi mentin parteneriatul devenit deja traditie, organizand cea de-a treia editie consecutiva a campaniei „Verde la educatie pentru circulatie”.

Astfel, in ziua de 19 septembrie, in parcarile magazinelor Lidl din tara, copiii ce se alatura initiativei vor invata direct de la reprezentantii Politiei Romane cum trebuie sa se comporte un pieton in trafic. Lectia de educatie rutiera debuteaza printr-o sectiune teoretica, in care cei mici vor afla toate informatiile legate de semnele de circulatie, dar si care sunt cele mai importante reguli de respectat atunci cand doresc sa traverseze. Apoi, ei vor fi invitati sa aplice cele invatate, in cadrul unui orasel miniatural. Desigur, nu vor lipsi nici premiile, oferite tuturor micilor participanti de catre Lidl.

"Ne dorim ca fiecare editie a campaniei <<Verde la educatie pentru circulatie>> sa creasca nivelul de constientizare a importantei pe care o are cunoasterea regulilor de circulatie de catre copii. Continuam si in 2015 demersul nostru de responsabilizare atat a celor mici, cat si a parintilor, intrucat consideram ca este crucial ca acestia sa afle riscurile la care se expun atunci cand copiii nu cunosc regulile de circulatie. Scaderea numarului de accidente rutiere din 2015, in care sunt implicati cu vina copiii ne incurajeaza si ne convinge ca aceasta campanie va avea un impact pozitiv major pe termen lung. Asadar, pe 19 septembrie, de la ora 10.00, asteptam in parcarile magazinelor Lidl din tara cat mai multi participanti," a declarat Georgiana Tugearu (PR & CSR Manager Lidl Romania).

 

"Siguranta rutiera si salvarea de vieti reprezinta prioritati ale Politiei Romane. Ne-am implicat activ in aceasta campanie si sustinem toate initiativele ce contribuie la prevenirea accidentelor rutiere. La fel ca si in anii trecuti, in cadrul orelor de circulatie ii vom invata pe cei mici ca atentia sporita si cunoasterea indeaproape a regulilor de circulatie salveaza vieti," declara comisar sef de politie, Florentin Bracea (Director al Directiei Rutiere din cadrul Politiei Romane).

Astfel, in parcarile tuturor magazinelor Lidl din tara, parintii si copiii sunt asteptati, sambata, 19 septembrie, de la ora 10.00, la un curs interesant si util de educatie rutiera, in cadrul caruia vor afla cum trebuie sa circule si sa traverseze corect pentru a fi in siguranta.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related