[Marketeri despre creativitate] Lelia Popescu (Metropolitan Life): Pentru a crea interes intr-un peisaj de comunicare atat de aglomerat trebuie sa te diferentiezi, nu doar prin oferta, ci si prin mesaj

[Marketeri despre creativitate] Lelia Popescu (Metropolitan Life): Pentru a crea interes intr-un peisaj de comunicare atat de aglomerat trebuie sa te diferentiezi, nu doar prin oferta, ci si prin mesaj

Lelia Popescu (Head of Marketing & Communication, Metropolitan Life) nu crede ca functionalul exclude creativitatea. Din contra, in peisajul din ce in ce mai aglomerat, chiar si campaniile coventionale au nevoie de un push iesit din tipare. De-a lungul timpului, a respins, insa, propuneri indraznete, pentru ca nu se sincronizau cu etapa in care se afla brandul pe care il gestiona.

 

Creativitatea este unul dintre talentele pe care fiecare dintre noi il poate avea, cu toate acestea, ca orice alt talent, creativitatea este un concept subiectiv, ”nemasurabil” si pe care il putem interpreta in functie de personalitatea noastra, de o etapa a vietii in care ne aflam sau nivelul nostru de experienta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related