[In trend] Cosmin Nae (Quantix): Instrumentele de cercetare se schimba. Deja avem in crestere, sub influenta trendurilor globale, culegerea de date pe smartphone-uri

[In trend] Cosmin Nae (Quantix): Instrumentele de cercetare se schimba. Deja avem in crestere, sub influenta trendurilor globale, culegerea de date pe smartphone-uri

Zonele cele mai "active" in zona de research sunt cea a serviciilor (telecom, banking etc), unde consumatorul devine tot mai rafinat si solicitant, lucru cauzat in mare parte de digitalizare; apoi, urmeaza interesul crescand al companiilor pentru domeniile sport si viata echilibrata. Desi cercetarile in acest domeniu din urma sunt inca in stadii incipiente, s-a putut observa o efervescenta a investitiilor in research , spune Cosmin Nae (Executive Director, Quantix Marketing Consulting).

Despre cum acest tip de "interesele" efervescente se pot transforma, in timp, in trenduri vom discuta la Marketing Research & Trends, pe 6 si 7 octombrie in cadrul UniCredit Tower.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related