Doina Vilceanu (Chief Marketing Officer ContentSpeed) este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, organizat de Femei in Afaceri in Bucuresti, marti, 6 octombrie 2015, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel. Tema evenimentului va fi „Ce trebuie sa stii daca vrei sa lansezi un magazin online”.
Meet the WOMAN! este un eveniment de business networking ce are loc lunar si se adreseaza atat antreprenoarelor, cat si femeilor care lucreaza in companii si sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.
"Intr-un moment in care magazinele online capata din ce in ce mai multa popularitate, este important sa avem toate informatiile necesare despre o afacere de acest tip inainte de a investi in aceasta directie. Impreuna cu Doina Vilceanu vom stabili care sunt cele mai importante informatii de care avem nevoie pentru ca afacerea noastra sa aiba succes in mediul online", a declarat Alice Botnarenco (fondatoare si presedinte Femei in Afaceri).
DOINA VILCEANU
Cu o experienta de peste un deceniu in mediul online international, Doina coordoneaza departamentul de Marketing si Vanzari al companiei ContentSpeed, lider de piata in implementarea solutiilor software pentru ecommerce customizate.
Platforma de comert electronic ContentSpeed este implementata pentru peste 450 de magazine online si 30 de portaluri B2B. Printre brandurile din portofoliul companiei se numara: IL PASSO, Diverta, Chicco, Sephora, Flormar, QuickMobile si multe altele.
Doina Vilceanu (Chief Marketing Officer ContentSpeed)
TEHNICI DE NETWORKING CU PAUL RENAUD
Noua serie de evenimente Meet the WOMAN! il va avea prezent pe Paul Renaud, Executive Coach si autor al cartii „A Networking Book”, ce va prezenta cele mai bune tehnici de networking si beneficiile conectarii cu alte persoane.
Paul Renaud are peste 31 de ani de experienta profesionala, 15 dintre ei in functii executive in companii din 10 tari, este Executive Coach calificat pentru orice nivel de management, cu specializare in optimizarea performantei si desfasoara workshop-ul Masters of Networking, in care pune la dispozitia participantilor experienta lui in acest domeniu.
ACCESUL LA EVENIMENT
Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare.
Taxa de participare pentru membre este de 67,5 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Inscrierile se fac la: [email protected], iar detalii suplimentare se obtin la: 0762 677 111.
DESFASURATORUL EVENIMENTULUI
18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee
19:00 – Inceputul evenimentului
19:15 – Tehnici de networking cu Paul Renaud
19:25 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are
20:10 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului
20:20 – Q&A
20:40 – Tombola cu premii oferite de parteneri
20:45 – Business Networking
PARTENERI
Capital Plaza Hotel • OPTIblu • Nomenius • Level Tour • A_BEST • EnRose • Fundatia Calea Victoriei • Editura Litera • Conga by OPTIblu • ALISIA ENCO
PARTENERI MEDIA
Forbes • CARIERE • Comunicate de Presa • Romania Insider • City Compass • Business Review • Transilvania Business • InCont.ro • Manager Express • IQads • PTIR • AvocatNet • Doingbusiness.ro • Jurnalul de Afaceri • Learning Network • Designist.ro • Akcees • AIESEC • Romanian Business Leaders • Maastricht School of Management Romania
Infiintata in 2009 de Alice Botnarenco, organizatia Femei in Afaceri dezvolta proiecte care se adreseaza antreprenoarelor si femeilor care lucreaza in companii. In 2012, a reprezentat Romania la Global Summit of Women, cel mai mare forum economic international pentru femei, a relansat site-ul femei-in-afaceri.ro, pozitionat ca un portal cu informatii din mediul feminin de afaceri, si a creat prima platforma online de business dedicata femeilor din Romania.
Pornita initial ca o comunitate online, Femei in Afaceri numara in prezent peste 2000 de membre in grupul de pe Linkedin si cateva mii de participante la cele peste 200 de evenimente de business networking desfasurate pe parcursul a 6 ani de existenta.