Editia a treia a Retail Arena porneste la drum cu sloganul “ReShape Retail” ; evenimentul isi propune sa impulsioneze piata de profil, sa ajute specialistii sa gaseasca modelul de business cel mai eficient prin folosirea celor mai noi instrumente din piata, totul prin prezentari, workshop-uri si panel-uri dinamice si la obiect.
Conferinta va avea loc in zilele de 11 si 12 noiembrie la hotel Athenee Palace Hilton, preturile pornind de la 39 de euro pentru un workshop si 69 euro o zi de conferinta. Profita de early bird pana la 17 octombrie si poti achizitiona biletele cu reducere de 30%, preturile pornind astfel de la doar 27 de euro pentru un workshop si putin peste 48 de euro o zi de conferinta.
Evenimentul din acest an va ghida specialistii in retail in toate dimensiunile omnichannel-ului (Brick2Click, Device2Web and eAve2Web), discutand alaturi de specialisti din piata cheia succesului pentru un (e)retailer. Aplicatii mobile, crossboarder business sau expansiune sunt cuvinte cheie pe marginea carora vom dezbate, interactiv, in cadrul evenimentului.
Retail Arena 2015 va fi punctata de keyspeech-uri si studii de piata, precum si workshop-uri sustinute de experti internationali in industrie.
Printre speakeri se numara Alina Stepan (Ipsos Research), Philippe Besadoux (Kenvelo), Valentin Radu (Marketizator), Lucian Aldescu (DPD), Alexandru Jijian (Evozon), Cosmin Costea (consultant eCommerce) sau Thilo Kerner (SAP).
Partenerii principali ai evenimentului sunt Evozon si Hybris Software.