Fashion Days lanseaza o noua interfata pentru platforma online, ca parte a noului model de business

Fashion Days lanseaza o noua interfata pentru platforma online, ca parte a noului model de business

Fashion Days, cea mai mare destinatie de fashion din Romania, lanseaza o noua interfata pentru platforma de cumparaturi online, care sustine evolutia catre noul sau model de business.

Noua interfata a shopului ofera acum clientilor o separare clara intre colectiile noi (in-season, disponibile in stoc) si partea de campanii de reduceri. Modificarile reflecta trecerea companiei de la un shop de flash sales la unul de retail online, cu focus pe colectiile noi, care beneficiaza de livrare rapida. 

"Noul design al site-ului Fashion Days reflecta viziunea noastra de business actuala si a fost creat din dorinta de a le oferi clientilor o experienta de cumparaturi online cat mai placuta, usoara si rapida. Fashion Days este un pionier al comertului online de fashion din Romania. Desigur, acest rol presupune actiuni inovatoare, precum redefinirea modelului de business, bazandu-ne pe nevoile clientilor nostri. Astfel, pornind de la identificarea cerintelor acestora, am reorganizat structura noului website si am adaugat noi functionalitati, care faciliteaza traseul clientilor in site si care ii ajuta in procesul de comanda: am introdus optiunea de search si am imbunatatit filtrele de produse, care sunt acum mai vizibile", a declarat Silviu Croitoru (Chief Product Officer – Fashion Days).


Silviu Croitoru (Chief Product Officer – Fashion Days)

Noua versiune a platformei inlocuieste listarea campaniilor cu un nou homepage customizabil pentru femei sau barbati si include pagini separate pentru colectiile noi si cele la reduceri. De asemenea, in pagina de start, clientii au acces la recomandari pentru diverse categorii de produse, la catalogul de branduri si la lista produselor recent cumparate din shop.

Clientii pot comanda acum fara a se inregistra pe site si pot gasi produsele mai usor si rapid, folosind un sistem de cautare ierarhica si filtrare a produselor, optiuni ce permit clientilor sa caute produse in functie de sex, dimensiuni, categorie, culoare si pret. Paginile de produs se incarca intr-un timp scurt, fiind prezentate intr-un mod atractiv, cu zoom automat si includ continut suplimentar despre produse.

"Schimbarile aduse site-ului au dus la o crestere semnificativa a ratelor de conversie. Noua interfata online ofera clientilor nostri acces mai usor la produse si informatiile despre acestea, ceea ce scurteaza timpul destinat cumparaturilor online. De asemenea, toate aceste schimbari au dus la imbunatatirea experientei utilizatorilor si pe versiunea mobil a shopului. Scopul final al eforturilor noastre este mentinerea si cresterea indicelui de evaluare al loialitatii clientilor nostri - NPS (Net promoter score), care este in permanenta peste 50% ", a completat Silviu.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related