savana, marca lider in inovatie si culoare pe piata vopselelor si lacurilor decorative din Romania, aduce noutati la nivel de ambalaj. Cunoscutele animale de savana raman in noul design, dar evolueaza de la stilul grafic la imagini reale pentru ca savana sa devina mai atragatoare, mai puternica si mai dinamica. Schimbarea intervine doar la nivel de ambalaj, produsele savana pastrandu-si aceeasi calitate superioara.
savana este cea mai cunoscuta si apreciata marca de pe piata vopselelor si lacurilor decorative, iar acum vine si mai aproape de clienti, actualizand designul de ambalaj care a diferentiat-o prin unicitatea abordarii si care a consacrat brand-ul ca fiind creativ si nonconformist. Pe langa elementele grafice noi, savana aduce noutati si in ceea ce priveste informatiile utile pentru clienti, redandu-le intr-un mod explicit si usor de urmarit pe spatele ambalajului.
Creativitatea savana se regaseste si in campaniile de comunicare ce au in centru celebrul cuplu de mesteri interpretati de Andi Vasluianu si Bombi, care prin umor fin si situatiile inedite au generat memorabilitate, intiparind brandul savana in mintea publicului.
"Pe fondul revenirii consumului, Fabryo-Atlas a inregistrat cresteri semnificative in ultimii doi ani pe gama de vopsele decorative de calitate superioara, ceea ce confirma faptul ca romanii, atunci cand isi permit, prefera produsele cu performante ridicate care rezista in timp. In primele 8 luni ale lui 2015, brandul savana a inregistrat o crestere de peste 10% fata de anul precedent in conditiile in care cifra totala de afaceri creste cu peste 5%. Am continuat sa inovam in brandul savana nu numai prin campanii de comunicare si design, ci si prin tehnologie. Daca noua campanie a avut rolul de a inspira clientii in a-si alege culorile din imaginatie, noul sistem universal de colorare kolorator are rolul de a asigura intensitatea si rezistenta culorilor. Acesta se gaseste inca de la inceputul anului in magazinele de profil si prin intermediul tehnologiei Rezistens garanteaza clientilor ca alegerea facuta este cea mai buna", declara Dragos Militaru (CEO Fabryo-Atlas).
Produsele savana isi pastreaza aceeasi calitate superioara din punct de vedere continut, iar noul ambalaj poate fi deja intalnit in marile magazine de bricolaj din tara, la categoria de vopsele lavabile si tencuieli decorative. Pana la finalul anului noua imagine va fi disponibila si pentru celelalte categorii de produse, respectiv lacuri pentru lemn si vopsele pentru lemn si metal.
"Noul design savana, modern si contemporan, reflecta asteptarile publicului fata de marca lider in a sparge tiparele clasice, tinand pasul cu cele mai noi tendinte. Ambalajul nou lasa in urma stilul grafic static, care corespundea mai putin cu dinamica actuala a schimbarilor din viata oamenilor, reusind sa exprime intr-un mediu concurential puternic, competitivitate, forta si progres. Prin noua imagine, savana va iesi in evidenta, fiind mai atragatoare si mai creativa, intarind pozitia de marca lider si lider in inovatie", spune Cristina Avram (Marketing Manager Consumer).
Cu noua imagine, savana exprima forta si vitalitate si continua sa inspire noile generatii de clienti, conservandu-si unicitatea si relevanta care au pus brand-ul savana in topul preferintelor oamenilor de-a lungul timpului.