Al doilea panel al conferintei Target BootCamp - Marketing for Women 2015 a purtat numele de "Best Practices: Femeile", dincolo de clisee si a fost deschis de prezentarea lui Bogdan Muraru (Director National de Vanzari, Avon). Bogdan are o experienta de peste 17 ani in domeniu si a vorbit despre campania „Schimba lumea prin frumusete” a celor de la Avon.
Bogdan a explicat ca a veni cu o campanie globala pe piata din Romania, exact in forma in care a fost preluata, nu e neaparat o strategie buna pentru ca „ca lucrurile pe care le „cascadezi” s-ar putea sa nu aiba relevanta pentru oamenii care te urmaresc”.
Avon a incercat sa inteleaga profilul romancelor de azi si a constatat ca femeile din Romania iau in prezent atitudine, sunt mai curajoase, se gandesc la cariera si se folosesc de frumusete pentru a-si atinge scopurile. Campania a fost construita pe ideea de culoare si de manifeste, a spus el.
Nu s-au folosit femei celebre pentru ca e usor sa faci o vedeta sa transmita un mesaj, dar Avon a incercat sa inteleaga si sa foloseasca femei normale.
"E simplu sa faci o campanie cu femei celebre care sa transmita mesaje, dar ce spun femeile normale?", a continuat Bogdan.
Familia a ramas un element important in continuare pentru femei, dar romancele de azi isi dau seama ca exista si alte lucruri esentiale cum ar fi cariera sau frumusetea. Exista doua ipostaze importante pentru femei, cea de acasa unde sunt responsabile pentru ceea ce se intampla in casa, si ipostaza profesionala unde se simt implinite personal si profesional.
Bogdan Muraru ne-a vorbit despre pilonii campaniei „Schimba lumea prin frumusete” - dezvoltare profesionala, produs si challenges. Compania a trimis 200.000 de mesaje in facturi de telefonie, la evenimente sau in alte locuri pentru a transmite mesajele campaniei, adoptand o strategie care a avut atat elemente in online, cat si in offline.
Prezentarea s-a incheiat cu detalii despre cateva directii pe care brandul vrea sa le dezvolte in viitor: pe langa implicarea in campaniile legate de cancer sau violenta domestica, se incearca initiative de sprijin ale femeii- antreprenor si a mamei care munceste (working mom).
Bogdan Muraru a mai spus ca Avon este unul dintre brandurile care si-au pastrat valorile in timp; efectele acestei omogenitati la nivelul valorilor se vor vedea mai incolo, desi nu se pot masura imediat.
Target BootCamp este un eveniment SMARK KnowHow. Parteneri de know-how au fost: Interactions, Spoon, Avon, Domeniile Samburesti, Aqua Carpatica si Silhoutte. Spectacolul tehnic a fost oferit de Five's, tipariturile creative de GT, solutions provider a fost AdProduction, iar frufru a fost creative food partner. Fotografiile de la eveniment poarta semnatura photosnacks si a lui Antonescu Dumitru, iar Ivan Creativ a fost videograful oficial. Coffee provided by NTS Coffee.