[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Monica Botez (Golin Romania): Comunicarea pentru barbati fie merge pe umor, fie intr-o directie aspirationala

[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Monica Botez (Golin Romania): Comunicarea pentru barbati fie merge pe umor, fie intr-o directie aspirationala

Monica Botez, Managing Partner la Golin Romania, si-a inceput prezentarea cu o precizare: nu exista prea multe proiecte locale care sa se adreseze exclusiv barbatilor. Unul dintre aceste proiecte este, insa, campania Skol - „Ori bem bere, ori bem bere”, dezvoltata de Lowe & Partners. Insight-ul campaniei este ca berea este un produs care ar trebui apreciat in sinea lui, fara a atrage atentia catre procedee ca deschisul sticlei sau orice alt fel de actiune ce "acapareaza" savurarea berii.

In ceea ce priveste comunicarea pentru barbati, ea se inscrie in doua categorii, e de parere Monica. Fie se merge pe umor - o comunicare foarte amuzanta - fie se adopta o directie aspirationala (traseulcatre barbatul ideal). Campania Skol merge, evident, pe un tip de comunicare care pune accentul pe fun

Au fost prezentate, apoi, o serie de materiale video care au inclus elemente provenite din preconceptii pe care oamenii le au despre barbati.

In subconstientul colectiv exista situatia in care barbatii si prietenii lor fac diverse lucruri impreuna; construirea acestei intimitati masculine (bromance) a fost unul dintre obiectivele brandului prin aceasta campanie. Vorbim despre unul dintre carligele prin intermediul carora consumatorii sa fie convinsi sa participe si sa guste din bere", a adaugat Monica.

In ce priveste brandurile cu o comunicare aspirationala, Monica a mentionat ca un exemplu bun in acest sens este Mercedes. Brandul comunica unisex, dar face acest lucru pentru ca publicul nu este unul exclusiv masculin – nu doar barbatii decid sa cumpere masini, ci si femeile fac parte din procesul de luare a deciziei.

Prezentarea s-a incheiat cu mentionarea unei preconceptii potrivit careia industria auto este una care apartine barbatilor, iar Monica Botez a explicat ca acest lucru se observa cel mai bine in cadrul conferintelor de presa ale publicatiilor din sectiunea auto. De obicei, jurnalistii care participa la aceste evenimente sunt, in proportie de 99%, barbati.

Target BootCamp este un eveniment SMARK KnowHow. Parteneri de know-how au fost: Interactions, Spoon, Avon, Domeniile Samburesti, Aqua Carpatica si SilhoutteSpectacolul tehnic a fost oferit de Five's, tipariturile creative de GT, solutions provider a fost AdProduction, iar frufru a fost creative food partner. Fotografiile de la eveniment poarta semnatura photosnackssi a lui Antonescu Dumitru, iar Ivan Creativ a fost videograful oficial. Coffee provided by NTS Coffee.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related