Designerul Florin Dobre si PR-ul Ionut Sava au vorbit in cadrul ultimului panel de la Target BootCamp - Marketing for Men despre ce inseamna lucrul in industria de fashion design, care e specificul targetului cu care lucreaza si ce idei promoveaza atunci cand isi desfasoara activitatea.
Florin Dobre a inceput spunand ca exista destul de multi barbati care se diferentiaza prin tinuta si ca se bucura ca exista persoane care vin sa-i ceara sfatul si sa se imbrace mai bine.
Asta este si una dintre placerile cele mai mari, dupa spusele lui – sa educe un barbat sa-si schimbe stilul vestimentar. Atunci cand are un client, designer a precizat ca incearca sa se muleze pe caracteristicile lui fara a-i impune ceva anume.
Pentru Florin, cea mai mare provocare e atunci cand lucreaza cu oameni de media si cu vedete autohtone, pentru ca ei sunt genul de clienti stricti si rigizi cu ceea ce vor sa poarte, a adaugat el.
Moda masculina se afla, insa, intr-un stadiu de progres. Florin a precizat ca acest tip de business-uri -specializate pe fashion masculin - incepe sa se dezvolte si ca apar din ce in ce mai multe branduri care sustin aceasta miscare.
Intrebat de tendinte in moda masculina, Florin a spus ca in ultima vreme barbatii au inceput sa se orienteze catre costume.
A urmat Ionut Sava care a oferit detalii despre brandul Florin Dobre, in jurul caruia s-a inceput constructia comunitati care sa indrume lumea catre un stil de viata sanatos si sa duca moda catre zona de arta. In esenta, a spus el, moda e o minciuna, barbatii trebuie sa se simta bine in hainele pe care le poarta si, astfel, sa iasa in evidenta prin tinuta.
Ionut a vorbit si despre schimbarea comportamentului barbatilor - anume, orientarea acestora catre un stil vestimentar mai clasic. Acest gen de atitudine a fost favorizata de aparitia targurilor vintage si a din ce in ce mai multe business-uri care sustin acest trend.
Ionut a continuat prezentarea amintind cele doua tipuri mari de clienti, in ceea ce priveste brandul Florin Dobre. Primul ar fi clientii timizi care se lasa pe mana designerului, cei care au incredere in el si in rezultat. Al doilea tip de clienti sunt cei care se nu pricep, dar care vor sa intervina mai mult decat entuziast in procesul propriu-zis.
Desi deschiderea brandurilor exista, Florin si Ionut au incheiat spunand ca este nevoie de o vizibilitate mai mare pentru cei activi in domeniului fashion-ului masculin, pentru a putea fi imbratisati mai mult de publicul din Romania.
Target BootCamp este un eveniment SMARK KnowHow. Parteneri de know-how au fost: Interactions, Spoon, Avon, Domeniile Samburesti, Aqua Carpatica si Silhoutte. Spectacolul tehnic a fost oferit de Five's, tipariturile creative de GT, solutions provider a fost AdProduction, iar frufru a fost creative food partner. Fotografiile de la eveniment poarta semnatura photosnackssi a lui Antonescu Dumitru, iar Ivan Creativ a fost videograful oficial. Coffee provided by NTS Coffee.