Vegeta, brandul ce a dat savoare mancarurilor traditionale gatite de catre femeile din toata tara, le aduce studentilor gustul preparatelor mamei, alaturi de amintirea momentelor de acasa.
Studentia aduce, pe langa anii frumosi plini de experiente noi, si dorul de casa si de clipele petrecute in familie. Iar cel mai mult se resimte dorul de bunatatile gatite de mame dupa retetele stiute numai de ele, iar astfel a aparut traditionalul pachet cu mancare de la mama cu destinatia „camin studentesc”.
Campania „Vegeta iti pune pe masa ce-a gatit mama acasa” vrea sa le ofere studentilor, fara niciun efort, mancarea cu gust de acasa direct in camin, pe masa.
Astfel, pe 6 decembrie, 4 microbuze Vegeta vor strabate tara plecand din patru mari orase, Iasi, Constanta, Sibiu, Craiova, pentru a aduna mancarea gatita de mame si a o duce proaspata direct la studentii bucuresteni lipsiti de savoarea portiilor de acasa. Incepand cu 23 noiembrie, studentii trebuie doar sa isi sune mamele si sa le transmita ce pofte culinare au, apoi sa urmareasca programul si traseul microbuzelor Vegeta.
Odata cu inceperea campaniei „Vegeta iti pune pe masa ce-a gatit mama acasa”, a fost creat si blogul Vegeta, cu continut dedicat tinerilor si care pe parcursul campaniei le va furniza acestora toate informatiile necesare in asteptarea microbuzelor Vegeta cu mancarea de la mame.
Pentru ca Vegeta isi doreste ca tinerii sa se mandreasca cu pachetul primit de acasa, atat cu gustul mancarii gatite de mama, cat si cu aspectul pachetului, lanseaza si o competitie. Studentii sunt asteptati pe pagina de Facebook Vegeta Romania unde pot share-ui poze cu momentele in care se bucura in camin de mancarurile primite de la mama, putand castiga saptamanal un kit modern pentru pachetul de acasa.
Astfel, dupa sarbatori, vor aduce bunatatile de la mama in genti termoizolante si in caserole si borcane speciale pe care le pot castiga in perioada 23 noiembrie – 14 decembrie intrand in competitie.
"Vegeta a fost mereu in casele gospodinelor din Romania, iar multi dintre noi am crescut cu acele retete traditionale gatite de mamele noastre, in care o lingurita cu Vegeta dadea gustul mancarii de care ne amintim cu drag. Prin aceasta campanie ne dorim sa fim mai aproape de tineri si sa ii facem pe studentii care sunt departe de case sa se bucure de gustul mancarii care le aduce aminte de clipele petrecute in familie. Pentru ca ne dorim sa ne adaptam gusturilor si preferintelor tuturor generatiilor, Vegeta este prezenta pe piata din Romania atat in formula traditionala, cat si cu produse noi perfecte pentru preparate la indemana mai ales pentru tineri", a declarat Cristina Ghiurluc (Marketing Manager Podravka Romania).