Ioana Cozma (Owner, Student din provincie) si Adina Antonie (PR Manager, Student din provincie) au inceput prezentarea sustinuta in cadrul Target BootCamp - Romanian Youth Focus 2015 cu urmatoarea statistica: 262.500 dintre cei 300.000 de studenti bucuresteni sunt din provincie.
Iar 113.160 dintre studentii veniti la studii in Bucuresti sunt fanii paginii de Facebook Student din provincie, un proiect de content online pornit de Ioana Cozma in urma cu 3 ani.
Din experientele adunate de Ioana si Adina in getiunea acestuia, ele au precizat urmatoarele lucruri invatate despre comportamentele studentilor: sunt crescuti in epoca digitala si extrem de fluenti in sensul asta, obiectivul de a le capta si retine atentia e tot mai dificil, sunt entuziasti si imprevizibili.
Modul de abordare al fetelor a fost gandit, avand in vedere contextul, pe baza User Generated Content-ului, permitandu-le acestora sa participe activ in comunitatea Student din provincie. Totul, intr-un "tablou" limitat de relevanta, subiectele trebuie sa fie de actualitate pentru studenti ca sa-i "activeze": pachetul de acasa, caminul, sesiunea si facultatea in general, distractia si party-urile.
In continuare, Ioana si Adina au oferit mai multe exemple de postari ce se gasesc pe pagina Student din provincie, ilustrand modul in care studentii participa cu idei la generarea content-ului, detaliind suplimentar modul de colaborare pe care il au cu brandurile si rezultatele lui.
Executie proprie din cadrul unei colaborari cu Praktiker
Ioana si Adina au vorbit apoi si pe marginea altor proiecte pentru studenti derulate de branduri mari, locale si internationale, explicand ca se intampla ca unele nu sunt atat de bine ancorate in realitatea studenteasca, in cazul in care printre "consultantii de campanie" nu se numara si tineri studenti.
De pilda, observand mici detalii cum ar fi prezenta skateboard-ului in momentul primirii pachetului de acasa din primul cadru al spotului de mai jos - in conditiile in care, au spus ele, pachetul de la parinti este, de regula, "unul dintre cele mai grele lucruri pe care le vei cara vreodata la camin".
Target BootCamp este un eveniment SMARK KnowHow.
Parteneri de know-how au fost: Interactions si Spoon.
Parteneri: Avon, Domeniile Samburesti, Aqua Carpatica si Silhoutte.
Spectacolul tehnic a fost oferit de Five's, tipariturile creative de GT, solutions provider a fost AdProduction, iar frufru a fost creative food partner.
Fotografiile de la eveniment poarta semnatura photosnacks si a lui Antonescu Dumitru, iar Ivan Creativ a fost videograful oficial.
Coffee provided by NTS Coffee.