Craciunul acesta, Marionnaud Paris indeplineste dorintele copiilor si le face pe mamici fericite

Craciunul acesta, Marionnaud Paris indeplineste dorintele copiilor si le face pe mamici fericite

In acest an, Marionnaud Paris asculta dorintele celor mici si ii ajuta sa pregateasca surprize pentru mamicile lor. Copiii sunt cei care intotdeauna observa lucrurile mici, pe care cei mari uneori nu au timp sa le priveasca. „Scrisoare pentru mama” este gestul de afectiune, exprimat simplu: „Ce iti doresti de la Mosul pentru mami?”.
Complicele lui Mos Craciun, Marionnaud Paris va indeplini dorinte care sa aduca un zambet pe fata mamicilor.

In perioada 16 noiembrie – 6 decembrie, toate dorintele celor mici stranse in scrisori, vor fi adunate in cutiile postale aflate in fiecare magazin Marionnaud Paris. Cu ajutorul mamicilor, copiii pot descarca scrisoarea pentru Mos Craciun si online, din aplicatia „Scrisoare pentru mama”, pe pagina de Facebook Marionnaud Paris.

Aceasta etapa a campaniei aniversare „Mamicile au stil” a inceput cu un studiu, dezvoltat intr-o serie de testimoniale, prin care s-a urmarit surprinderea perceptiei fiecarei femei asupra frumusetii, in paralel cu viziunea celor mici despre frumusetea mamelor lor. Ne-am dorit sa vedem femeia prin prisma si sentimentele celor mici, prin gandurile lor nefiltrate, dar in acelasi timp am vrut sa cunoastem si frumusetea prin prisma rationala a mamelor. Gandurile, sclipirea din privirea lor, declaratiile de frumusete si emotia sunt cele care au conturat definitia frumusetii in clipul pe care il puteti urmari aici.

Clipul realizat confirma faptul ca mamele sunt inspiratia celor mici, iar unele bariere pe care femeile si le pun treptat in diferite etape le fac sa perceapa frumusetea diferit, in anumite momente din viata. Marionnaud Paris incurajeaza femeile din Romania sa fie constiente si sa aiba incredere in stilul si frumusetea lor deoarece nu exista frumusete interioara sau exterioara, ci doar frumusete in fiecare zi

Campania aniversara Mamicile au stil marcheaza 6 ani de la intrarea pe piata din Romania a Marionnaud Paris. Campania a fost demarata in luna septembrie, cu o aplicatie de Facebook ce a strans sute de fotografii ale mamicilor alaturi de copiii lor. Dintre mamicile participante la concurs, sase familii au dorit sa ia parte si la realizarea filmului testimonial, ce insoteste ultima etapa a campaniei, „Scrisoare pentru mama”.

Marionnaud Paris este retailer francez de parfumerii, infiintat in 1984. Azi, cu mai mult de 1231 de magazine deschise in 11 tari, Grupul Marionnaud se numara printre primele parfumerii selective din Europa. Compania este prezenta in Portugalia, Spania, Franta, Italia, Elvetia, Austria, Ungaria, Cehia, Slovacia si Maroc. In Romania, Marionnaud a preluat lanturile Ina si Privilege, avand o retea de 30 de magazine. Anul acesta, compania sarbatoreste 6 ani de prezenta pe piata din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related