Louis Purple, un nou brand de top in AFI Palace Cotroceni

Louis Purple, un nou brand de top in AFI Palace Cotroceni

AFI Palace Cotroceni, cel mai mare centru comercial din Romania, si-a extins portofoliul de branduri, prin lansarea magazinului Louis Purple, un brand de fashion adresat exclusiv publicului masculin.

Louis Purple este liderul pietei de costume barbatesti din Franta si produce piese vestimentare pret-a-porter sau la comanda, ce se disting prin calitate, design modern si atentie la detalii.

Linia ready to wear a brandului Louis Purple include atat articole business si smart casual, cat si tinute pentru evenimente speciale. Pe langa acestea, brandul aduce si o gama completa de accesorii, oferind modele de butoni, batiste, papioane si esarfe.

Materialele folosite in productia de costume sunt exclusiv de la tesatorii prestigioase, cum ar fi Vitale Barberis Canonico, Cerutti, Reda, Loro Piana sau Dormeuil.

Tinutele Louis Purple se gasesc in Romania in Bucuresti, Cluj, Iasi si Timisoara, iar in strainatate in magazinele din Paris si Hanovra. Fiecare magazin pastreaza acelasi concept revolutionar si acelasi stil arhitectural.

In AFI Palace Cotroceni, magazinul Louis Purple poate fi gasit pe culoarul Champs Elysee, alaturi de alte de branduri de top ca Massimo Dutti, Karen Millen, Stefanel, Liu Jo, Guess, Antony Morato, Tommy Hilfiger, Collective, Bijuteria Teilor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related