In cadrul evaluarii realizate de Superbrands Romania, Gerovital obtine titlul de SUPERBRAND 2015. Cu o traditie de peste 40 de ani, Gerovital este primul produs antiimbatranire din lume, fiind unul dintre cele mai cunoscute branduri romanesti la nivel national si international.
"Suntem onorati de aceasta noua recunoastere primita de Gerovital, un brand romanesc de traditie, cu performante extraordinare de-a lungul anilor. Avand in vedere cele trei criterii luate in calcul de expertii Superbrands, si anume calitatea, increderea si diferentierea pe piata, aceasta distinctie ne confirma inca o data faptul ca suntem in continuare in topul preferintelor consumatorilor, care apreciaza inovatiile aduse produselor noastre pe parcursul anilor. Le multumim pe aceasta cale clientilor care aleg produsele noastre zi de zi si-i invitam sa ne fie alaturi in continuare. Le promitem ca vom continua sa dezvoltam solutii de ingrijire care sa vina mereu in intampinarea nevoilor lor", a declarat Ioana Borza (Marketing Manager Farmec).
In fiecare an, evaluarea Superbrands este realizata de experti in domeniu pentru recunoasterea brandurilor cu performante exceptionale. Superbrands analizeaza aproximativ 1.500 de branduri, romanesti sau straine, care sunt prezente pe piata din Romania, acoperind peste 50 de domenii de activitate.
Superbrands este singurul studiu independent realizat in Romania, care reuneste atat opinia profesionistilor (consiliul Superbrands), dar si a consumatorului final, care valideaza Superbrand-urile Romaniei.
Rezultatul studiului confirma succesul de care se bucura brandul Gerovital atat in Romania, cat si in cele peste 30 de piete internationale catre care sunt operate exporturi. Gerovital a incheiat anul 2015 avand cota valorica de piata pe segmentul de face care de 24,6 %, conform raportului Nielsen din perioada ianuarie – decembrie a anului precedent.
De asemenea, Gerovital detine o cota de piata in valoare de 31,2% din punct de vedere valoric pe categoria de produse pentru tratamentul cosmetic al firului de par.