Tot ce trebuie sa stii despre marketing online la Digital Marketing Forum 2016

Tot ce trebuie sa stii despre marketing online la Digital Marketing Forum 2016

Promovarea companiilor este in plin proces de reinventare. Conform EY Romania, 91% dintre companiile locale considera social media un avantaj competitiv, iar 74% folosesc aceste platforme pentru promovare.

Mai mult, potrivit unor date furnizate de iSense Solutions, 72% dintre utilizatorii romani de smartphone cauta informatii pe mobil. Si foarte important, 14% dintre utilizatorii de Internet din Romania blocheaza reclamele pe site-urile mari, prin intermediul programelor de tip AdBlock.

Cu aceste date si cu multe alte informatii noi, oamenii de marketing trebuie sa isi regandeasca strategia de comunicare digitala.

La cea de-a 10-a editie a celui mai vechi eveniment de promovare online, Digital Marketing Forum, peste 30 de specialisti din Romania si strainatate vor oferi solutii concrete, idei noi si studii de caz creative comunitatii de afaceri locale. Pe 25 si 26 februarie, la Crowne Plaza Hotel, sunt astepati 300 de oameni de marketing de la companii medii si mari.

Evenimentul include o zi conferinte si seminarii (25 februarie) si o zi de training intensiv (26 februarie). Printre vorbitori se numara: Robert Anghel (ING), Stela Toderascu (Avon), Alexandru Cernatescu (Infinit Solutions), Mihai Caluseriu (Conversion Marketing), Tudor Galos (Microsoft), Anca Nuta (UniCredit Bank), Elisabeta Moraru (Google), Ramona Ciocodei (McDonald’s).

 

Primul seminar aplicat de e-mail marketing din Romania

In cea de-a doua zi, Kath Pay, Digital Marketing Consultant&Trainer, UK, vine la Bucuresti pentru a discuta despre modalitatile in care persuasiunea si psihologia pot fi folosite in e-mail marketing.

Seminarul “Persuasive Design and Copywriting” va raspunde nevoii participantilor de a intelege ce motiveaza consumatorul sa cumpere si care sunt modalitatile prin care, prin design si copywriting, poate fi crescuta rata de conversie.

Seminarul se va desfasura in intervalul orar 10:00-18:00 si va fi impartit in 4 sesiuni.

 

Secretul unei campanii de succes international

Campania digitala #LikeAGirl este una dintre cele mai cunoscute din mediul online, fiind si castigatoare la Cannes Lions in 2015. Directorul de creatie al campaniei, Milos Obradovic (Leo Burnett Group, UK), va fi prezent la Digital Marketing Forum si va discuta, in cadrul sesiunii dedicate strategiilor online, despre elementele de baza in proiecte cu impact puternic.

 

Studii de caz: campanii creative pentru branduri active in online

Experti in digital marketing vor prezenta studii de caz ale unor campanii de comunicare si marketing in online pentru companii precum: Coca-Cola, Avon, IKEA, eMAG, Telekom, Baneasa Shopping City, punand accent pe tacticile si instrumentele care contribuie atat la asigurarea vizibilitatii, cat si la crearea unei relatii benefice cu consumatorul.

 

Studiu dedicat: Branduri vs Consumatori in 2016

In exclusivitate pentru Digital Marketing Forum, iSense Solutions a realizat un studiu referitor la comportamentul consumatorului roman in raport cu publicitatea TV si a metodelor prin care brand-urile pot mentine activa comunicarea cu acesta, avand in vedere ca 8 din 10 romani schimba canalul in timpul pauzei publicitare.

Cercetarea doreste sa sublinieze motivele acestei atitudini, precum si care sunt cele mai eficiente canale alternative de comunicare si mesajele de impact pentru consumatori. Rezultatele studiului vor fi dispuse sub forma unui infografic oferit participantilor la eveniment.

 

Pachete de beneficii de peste 400 de euro pentru participanti

Participantii la conferinta (25 februarie) vor primi un pachet de beneficii in valoare de peste 400 de euro de la: Zelist Monitor, Bannersnack, fbMonitor si Google.

 

Evenimentul este sustinut de: Avon Cosmetics Romania, Conversion Performance Marketing, Infinit Solutions Agency, XPLAIN.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related