Play-Doh, unul dintre cele mai longevive branduri de jucarii din lume, implineste anul acesta 60 de ani! Astfel, super-plastilina Play-Doh se numara printre cele mai de succes branduri din portofoliul Hasbro, cu peste 3 miliarde de cutii vandute in intreaga lume din 1956 pana acum.
De mai bine de jumatate de veac, Play-Doh a oferit copiilor si parintilor milioane de momente de distractie creativa si nenumarate ore petrecute in familie. Super-plastilina ramane in topul celor mai apreciate jocuri din lume, fapt dovedit cresterea profitului anual cu peste 10% timp de trei ani consecutiv, inclusiv o crestere cu 32% a profitului din 2015 la nivel mondial.
"Unul dintre secretele Play-Doh este chiar simplitatea sa. Colorata super-plastilina, extrem de maleabila si 100% netoxica le ofera celor mici cel mai sigur si distractiv mod de a-si exprima creativitatea asa cum isi doresc", a declarat Ana Szabadszalasi (Brand Manager Hasbro).
Secretul longevitatii Play-Doh
Pentru a ramane in topul preferintelor timp de 60 de ani, Play-Doh si-a pastrat la baza caracterul simplu si distractiv, dar a reusit sa aduca de fiecare data noi experiente pentru cei mici. Inovatiile propuse de brand, precum crearea unor seturi dedicate eroilor Marvel, au ajutat Play-Doh sa fie mereu in ton cu preferintele copiilor.
"Indiferent daca folosesc doar cutiile individuale de plastilina sau seturile Play-Doh mai complexe, copiii au ocazia de a-si crea propria poveste, dandu-i formele si culorile pe care ei si le imagineaza. Play-Doh este unul dintre putinele branduri de pe piata care ofera aceasta posibilitate si tocmai de aceea suntem optimisti in ceea ce priveste popularitatea sa pe termen lung", a spus Ana Szabadszalasi.
In 2016, Play-Doh continua sirul inovatiilor, printr-o noua gama de seturi cu figurine care aduc creativitatea celor mici in lumea unui orasel colorat: Play-Doh Town.