Revista Progresiv, liderul publicatiilor b2b din piata romaneasca de retail & FMCG, anunta finalistii competitiei Progresiv Awards pe cele 7 categorii.
Dupa doua saptamani intense de nominalizari si sute de inscrieri din partea profesionistilor din piata de retail si FMCG locala, plus o validare atenta in intalnirea Consiliului, Progresiv Awards 2016 a desemnat in sfarsit lista celor cinci finalisti pentru fiecare categorie propusa.
Best FMCG Supplier
- Albalact
- Heineken
- Nestle
- PepsiCo
- Unilever
Best Retailer
- Carrefour
- Kaufland
- Mega Image
- Profi
- Selgros Cash & Carry
Best Product Innovation
- Doncafe Greenactive
- Floriol Gourmet
- Heineken Strongbow
- Hochland Tartino
- Omo Ultimate
Best New Retail Concept
- 1 Minute (Lagardere Travel Retail)
- Gusturi Romanesti (Mega Image)
- La Doi Pasi - noul concept (Metro)
- Mega Image Concept Store Baneasa
- Profi Loco
Best Brand Initiative in Retail
- Campania Agricola “Mese de poveste”
- Campania Coca-Cola „Kiss and Win”
- Campania Caroli "Servetelul Carolino te invita la calatoria castigului"
- Campania Edenia “Vitrina cu idei” (Macromex)
- Proiectul de category management derulat de Ursus in Carrefour
Best Entrepreneur in Retail
- Feliciu Paraschiv, Paco Supermarket Focsani
- Ludovic Barta, franciza CBA Nord-Vest
- Marius Tudosiei, Bacania Veche Bucuresti
- Dan Sarmasan, Agra’s Alba Iulia
- Dorina Mutu, Annabella Ramnicu Valcea
Outstanding Leadership
- George Stefanescu, Director General Whiteland Import-Export
- Irina Mandoiu, Director Comercial Albalact
- Marian Andreev, Proprietarul Prutul S.A.
- Marius Melesteu, General Manager Strauss South Central Europe
- Sorana Georgia, CEO Billa Romania
Proiectul Progresiv Awards a pornit din dorinta de a evidentia oamenii, organizatiile, brandurile si proiectele de succes din piata FMCG care seteaza trenduri si contribuie an de an la dezvoltarea industriei, precum si rolul parteneriatelor puternice intre retaileri si furnizori.
Competitia a vizat companii, branduri/produse, manageri si antreprenori activi in retailul FMCG din Romania de cel putin 12 luni (ianuarie 2015).
Mecanismul Progresiv Awards este unul simplu, transparent si obiectiv. Nominalizarile si votarea se realizarea prin link-uri unice, acestea garantand faptul ca o persoana poate vota o singura data, deoarece ele devin inactive dupa prima accesare.
Castigatorii vor fi alesi in urma unui proces de vot incrucisat care va demara pe 1 martie 2016. Premiile pentru furnizori vor fi acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri vor fi acordate pe baza voturilor furnizorilor.
Castigatorii vor fi anuntati in cadrul Galei Progresiv Awards 2016, pe 17 martie 2016, la Casino-ul din Sinaia. Gala va fi integrata in programul Conferintei Progresiv Sinaia, editia a 16-a, desfasurate intre 16-18 martie 2016.
Research Partner in proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piata Ipsos Research, iar partenerul care a creat brandingul si identitatea vizuala este Inoveo.