Pe 21 Aprilie va avea loc editia aVIIIa TeCOMM eCommerce Conference&Expo Bucuresti, unul dintre cele mai importante evenimente de eCommerce din Europa de Est.
Cei peste 20 de speakeri profesionisti vin din agentii si magazine online din UK, Olanda, Polonia, Danemarca si Romania si vor vorbi despre situatia curenta a pietei, despre provocari, rezultate si solutii eficiente, vor prezenta modele de succes, proiecte in care au fost implicati, vor explica ce tooluri si date au folosit si de ce au tinut cont pentru a construi business-uri online care au atins succesul.
"AdWords functioneaza intotdeauna. Daca nu castigi bani din asta, inseamna ca nu faci ceea ce trebuie", afirma David Rothwell (UK), autorul best-seller-ului "The AdWords Bible for eCommerce", colaborator "AdWords for Dummies" de Howie Jacobson si "Ultimate Guide to Google AdWords" de Perry Marshall, si-a confirmat prezenta in cadrul TECOMM Bucuresti din 21 Aprilie (Hotel Athenee Palace Hilton).
David este Director la Rothwell Media Ltd si are o experienta de peste 10 ani in Adwords. Din 2005, el este responsabil de campanii la nivel mondial cu bugete de advertising de 38 milioane$ si cu vanzari de peste 1.8 milioane$. Acesta este specializat in consultanta AdWords si management pentru comerciantii de eCommerce care isi doresc mai multe vanzari si profit, iar in 2013 a creat sistemul de Profit-Share: Clicks, Cash Flow® PPC .
In cadrul workshopului pe care il va sustine la TeCOMM, pe tema “Show Me the (PPC) Money. The Top Mistakes eCommerce Merchants Make with Google AdWords” David va vorbi despre rentabilitatea Ads-urilor si castigurile pe care Adwords le poate aduce business-urilor online:
"Multi comercianti online nu folosesc inca promovarea de tipul Pay-Per-Click precum Google AdWords, sau au renuntat sa foloseasca acest tip de promovare crezand ca nu functioneaza. Dar Adwords-urile functioneaza intotdeauna. Daca ai cea mai buna procedura de vanzari, AdWords te va face sa produci mai mult decat orice altceva. Investeste mai mult in AdWords, nu mai putin. Nu este vorba despre cat de mult costa clickurile, ci este vorba despre castigurile pe care ele le genereaza. Daca incerci sa cheltuesti mai putin pe AdWords, in loc sa investesti mai mult, actionezi gresit. Campania ta PPC este un generator de proft, nu un centru de costuri" – spune David.
La TeCOMM Bucuresti (Athenee Palace Hilton) sunt asteptati peste 250 de retaileri online care au deja un business sau isi doresc un start-up in acest domeniu. De asemenea, evenimentul este dedicat specialistilor de marketing implicati in activitatea de online a business-urilor, specialistilor/consultantilor in ecommerce, agentiilor de web development, companiilor de IT, specialistilor de marketing design/usability, companiilor promovare online si SEO, urnizorilor de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare si de curierat.
Inscrierile la TeCOMM Bucuresti se fac pe site unde se va actualiza constant lista speakerilor. Organizatorii au pregatit preturi speciale care ofera participantilor reduceri considerabile din pretul integral al biletelor, in functie de perioada inscrierii. In luna martie, preturile pentru biletele All Event pornesc de la 79 euro, mai mult, organizatorii ofera si reduceri atractive pentru grupuri.
Sponsor: MasterCard.
Recommended payment processor: mobilPay
Travel partner: Paravion
Partners: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Mediatic, Jobus, Creative News