Orange a lansat in perioada 9 februarie - 15 martie campania nationala "My Heartbeats", construita in jurul aplicatiei cu acelasi nume care poate inregistra bataile inimii, transformandu-le in de zece ori mai multi MB de net pentru utilizator si inca o persoana la alegerea lor. Aplicatia My Heartbeats a fost lansata in prima faza pe Google Play, acesteia urmandu-i si o versiune in AppStore, fiind disponibila utilizatorilor Orange. Campania, comunicata atat conventional, cat si neconventional, a fost realizata in parteneriat cu MullenLowe Profero.
Odata logat in aplicatie, utilizatorul isi poate inregistra bataile inimii apasand pe camera principala a telefonului.
Aplicatia se foloseste atat de camera, cat si de blitzul telefonului, pentru a detecta fluctuatiile de intensitate a luminii care trece prin degete. Acestea sunt, apoi, procesate si convertite in sunetele batailor inimii.
Inregistrarea poate fi trimisa unui alt utilizator, aplicatia convertind numarul de batai ale inimii in de 10 ori mai multi MB de net cadou pentru ambii utilizatori. Destinatarul primeste un SMS cu un link catre un landing page personalizat unde poate asculta inregistrarea.
Aplicatia poate fi testata si offline, prin intermediul unui proiect special realizat in parteneriat cu mai multe reviste romanesti.
La pagina 99 a numarului din luna martie al revistei Elle, de pilda, cititorii vor descoperi un print interactiv, cu ajutorul acestuia putand sa-si asculte bataile inimii apasand doua butoane simultan. Odata detectat pulsul, inima desenata se lumineaza, iar sunetele batailor inimii incep sa se auda.