Lanseaza-ti cariera la PepsiCo Romania, prin programul de internship Butterfly Effect

Lanseaza-ti cariera la PepsiCo Romania, prin programul de internship Butterfly Effect

In ultimii sase ani, 120 de studenti au participat in program, dintre care 19 au ramas la PepsiCo, avansand pana in pozitii de manager.

PepsiCo Romania continua traditia sustinerii si promovarii tinerelor talente, prin lansarea celei de-a saptea editii a programului de internship Butterfly Effect. Acesta se adreseaza studentilor in cautarea oportunitatilor de dezvoltare a carierei, ambitiosi si dornici sa lucreze intr-o multinationala de succes.

Toti cei care doresc sa aplice trebuie sa acceseze platforma Butterfly Effect si sa urmeze pasii de inscriere.

Programul se desfasoara sub forma unui concurs in baza caruia 25 de studenti vor fi selectati pentru sesiunea de internship din acest an, ce se va desfasura in perioada mai - septembrie 2016. La finalul internshipului, cei mai buni studenti au posibilitatea sa devina angajati permanenti ai PepsiCo.

 

"Butterfly Effect este un program pe care il indragim foarte mult datorita tinerilor entuziasti, pasionati si plini de idei care vin la PepsiCo sa se dezvolte si sa demonstreze ca pot contribui la succesul echipei noastre. De asemenea, este un proiect longeviv, in care investim continuu, urmand angajamentul nostru numit Performanta cu Scop, prin care ne-am propus sa sustinem si promovam talentele. Si in acest an speram ca programul sa aiba succes in randul tinerilor si sa realizam proiecte remarcabile impreuna", a declarat Nicoleta Mitu (East Balkans Talent Acquisition Representative).

 

In urma editiilor anterioare ale programului „Butterfly Effect”, un numar mare de tineri au fost angajati de PepsiCo in mai multe departamente, care au ajuns sa ocupe diverse functii in organizatie - de la Brand Manager, pana la Change, Culture & Engagement HR Lead, Learning & Development & Talent Management Specialist si altele.

Unul dintre ei este Lavinia Barbu, intern PepsiCo in cadrul editiei din 2011 a Butterfly Effect, iar in prezent Brand Manager Pepsi, PepsiCo Romania.

"PepsiCo ofera angajatilor sai sansa de a avea o autonomie deplina asupra proiectelor in curs de desfasurare si de a se confrunta cu provocari reale de business, care le modeleaza dezvoltarea ca profesionisti si persoane. Compania este diferita in ceea ce priveste modul de lucru, reinventeaza conceptul de corporatie prin increderea in oameni, capabilitati si prin input indiferent de pozitia ocupata.

In cadrul firmei am avut sansa de a intalni multi oameni care mi-au modelat personalitatea si dezvoltarea profesionala, mentori adevarati, carora le sunt sunt recunoscatoare pentru ca am lucrat si inca mai lucram impreuna. In PepsiCo am crescut continuu si am reusit sa imi descopar calitatile cu sustinerea colegilor care conduc aceasta companie.", a povestit Lavinia despre experienta sa.

 

Dezvoltare in trei etape

Butterfly Effect este compus din trei faze ce isi propun sa atraga (BIG), sa dezvolte (BOOST), sa filtreze si sa recruteze (BORN) talente din randul studentilor.

  • Prima faza, BIG (Business Institute for future Graduates) va avea loc in perioada 16 – 27 mai, la sediul companiei din Bucuresti, pe teren si in fabricile PepsiCo, fiind sustinuta de o echipa interna de pregatire care va efectua sesiuni functionale de training pentru studentii selectati.
  • A doua faza, BOOST (Building Opportunities by Ongoing Sustaining Talent) este un internship de vara platit, ce va avea loc in perioada iunie - august. Acesta etapa va fi destinata unui numar de interni cu competente multiple care vor colabora pe diverse proiecte in mai multe departamente (cei alesi in urma primei faze, BIG). La final, acestia vor cunoaste compania si vor intelege sistemul de functionare a departamentelor, pentru a putea decide care este domeniul care li se potriveste cel mai bine.
  • A treia faza, BORN (Building On Boarding for the Recruited Newcomers), se deruleaza incepand cu luna septembrie. Aceasta este etapa finala a programului, pe parcursul careia cei mai bun interni recrutati continua sa se familiarizeze cu organizatia, urmand un Program Structurat On-Boarding, cu sansa de a deveni angajati permanenti.

Pentru a se inscrie, tinerii interesati trebuie sa acceseze platforma pentru a completa un scurt chestionar online si pentru a trimite CV-ul, alaturi de un eseu de maxim 1000 de cuvinte.

Inscrierile sunt deschise pana la data de 29 aprilie, iar studentii selectati vor fi anuntati pe 09 mai 2016, pe acelasi website.

De asemenea, pe 25 si 26 martie, la Sala Palatului din Bucuresti, PepsiCo va participa la targul de joburi Angajatori de Top. Cei care doresc sa afle mai multe detalii despre oportunitatile oferite de PepsiCo sunt asteptati la standul companiei.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related