Groupama Asigurari lanseaza campania "Neglijenta, invitatie deschisa la furt"

Groupama Asigurari lanseaza campania "Neglijenta, invitatie deschisa la furt"

Groupama Asigurari, unul dintre liderii pietei de profil din Romania, continua parteneriatul cu Inspectoratul General al Politiei Romane (IGPR), alaturi de care lanseaza campania de informare asupra riscurilor legate de furturile din locuinte si de prevenire a acestora intitulata "Neglijenta, invitatie deschisa la furt".

Noua campanie, care se va desfasura la nivel national in perioada martie - septembrie 2016, marcheaza a cincea colaborare dintre asigurator si Politia Romana. Scopul campaniei este unul de prevenire, atat in ce priveste furtul din locuinte, cat si in privinta sigurantei personale a locatarilor.

Potrivit datelor detinute de IGPR, unul din patru furturi din locuinte se petrece din cauza neglijentei locatarilor.

Astfel, principalele conditii care favorizeaza acest tip de infractiune sunt neasigurarea usii (15% din cazuri), imprietenirea cu raufacatorul (aproximativ 10%) si escaladarea, adeseori, ca urmare a ferestrelor lasate deschise.

 

"Pentru Groupama Asigurari, prevenirea riscurilor, inclusiv a celor legate de furtul din locuinte, este o directie strategica de dezvoltare in ceea ce priveste responsabilitatea sociala, in deplin acord cu valorile si cu misiunea noastra. Continuarea parteneriatului demarat in 2010 cu Politia Romana este deci naturala si ne permite sa venim in sprijinul celui mai important partener al nostru, clientul, cu ajutorul informarilor, recomandarilor si actiunilor de prevenire. Ne bucuram ca putem pune in practica impreuna astfel de initiative, care vor continua sa dea rezultate", a declarat Georgiana Miron (Director de Marketing si Comunicare Groupama Asigurari).

 

Campania de informare si de prevenire va beneficia de o comunicare integrata, ce va include platforma online prevenireafurturilor.ro, dotata cu continut multimedia si consacrata transmiterii mesajelor de prevenire si colectarii datelor.

Totodata, in cadrul campaniei, 150.000 de flyere cu recomandari pentru prevenirea infractiunilor vor fi distribuite cetatenilor, iar 5.000 de afise vor fi impartite asociatiilor de proprietari din mediul urban si expuse la avizierele blocurilor, la sediile unitatilor de politie si la intrarile in centrele comerciale.

In plus, comunicarea integrata va include un clip video, un spot radio, precum si o vasta campanie in social media.

Campania "Neglijenta, invitatie deschisa la furt", care isi propune sa aduca in atentia cetatenilor importanta propriilor atitudini in reducerea riscului in ceea ce priveste furturile din locuinte, este a cincea derulata de Groupama Asigurari in parteneriat cu Politia Romana, cele anterioare fiind “Infractorii te pot cunoaste mai bine decat crezi”, “Nu-ti scapa casa din ochi!”, “Nu-ti lasa masina la indemana hotilor!” si “Fii precaut. Hotii nu dorm!”.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related