Forbes Romania a organizat pe 17 martie, Gala Forbes Woman, in cadrul careia au fost celebrate si premiate cele mai importante personalitati ale momentului, doamne ale businessului romanesc, femei care au stiut sa se impuna in cele mai inale medii economice, politice, artistice sau de lobby.
Pe plan mondial, femeile au devenit un main trend economic si social. Conduc tari, guverne si companii multinationale, gestioneaza bugete si au din ce in ce mai multe sfere de influenta.
De aceea, Forbes Romania a premiat in cadrul Galei Forbes Woman doamnele businessului romanesc, femeile care au stiut sa se impuna in cele mai inalte medii politice sau de lobby, stelele din domeniul artistic sau creativ, cu alte cuvinte – cele care au spart tavanul de sticla.
Laureatii Galei Forbes Woman sunt, in exclusivitate, exemple la feminin ale inspiratiei, perseverentei, inovatiei si spiritului antreprenorial. Pentru prima oara, editia revistei Forbes, care reflecta topul celor 50 cele mai influente femei din Romania, include o noua sectiune dedicata influentelor feminine in comunitatea social media din Romania. Aceasta ierarhie reprezinta extensia proiectului The World’s 100 Most Powerful Women, proiect de renume international initiat de Forbes US.
Laureatii Galei Forbes Woman sunt, in exclusivitate, exemple la feminin ale inspiratiei, perseverentei, inovatiei si spiritului antreprenorial.
Alteta Sa Regala Principesa Mostenitoare Margareta, Custodele Coroanei romane, a primit titlul de „Cea mai influenta femeie din Romania”, Anca Vlad, proprietara Grupului Fildas Catena a primit Premiul pentru cea mai influenta antreprenoare, Ana Maria Mihaescu, seful misiunii Corporatiei Financiare Internationale din Romania, o divizie a Bancii Mondiale, a primit Premiul pentru cea mai influenta femeie din domeniul financiar, iar Mariucai Talpes, CEO si cofondator Intuitext si Softwin, i-a fost acordat Premiul special pentru Educatie.
Veronica Savanciuc, presedinte si CEO Lowe Romania a primit Diploma de excelenta pentru domeniul comunicarii, in timp ce Premiul pentru cel mai tanar CEO de un miliard de euro a mers catre Kinga Daradics, CEO & Country Chairman Mol Romania. Florentina Totth, presedinte Schneider Electric Romania si Moldova a primit Premiul pentru special „transferul anului”, Mariana Durlesteanu, CFO al KMG International, a primit Premiul special pentru performanta-turnaround, iar Premiul special „Rebrandingul anului” a mers catre Raluca Tintoiu, CEO NN Pensii.
Antoaneta Curteanu, CEO UniCredit Leasing Corporation, a primit Premiul pentru cea mai influenta femeie din domeniul leasingului si serviciilor financiare nonbancare, in timp ce Premiul special pentru lansarea anului, pentru Nespresso Boutique, a mers catre Sonia Nastase, Country Manager Nespresso Romania.
Ioana Filipescu, Managing Director Filipescu Visa Financial Advisors (FVFA) a primit Diploma de excelenta pentru domeniul M&A, Daniela Lulache, director general al Nuclearelectrica a primit Premiul special pentru cel mai curajos plan de investitii, Andreea Mihai, director de marketing Carrefour Romania a primit Premiul special pentru marketing, in timp ce Premiul special pentru eficienta a mers catre Anca Harasim, director executiv al Camerei de Comert Americane din Romania (AmCham).
Evenimentul a marcat si lansarea celei de-a cincea editii a Topului „Forbes 50 Cele Mai Influente Femei din Romania”, o editie speciala a revistei de business-lifestyle Forbes Romania care celebreaza acele doamne care conteaza in societatea romaneasca nu doar prin puterea financiara, ci si prin cea de a influenta lucrurile in bine.
Aflat la a cincea aniversare, „Forbes Woman” a ajuns unul dintre proiectele cele mai importante ale Forbes in Romania, un proiect care starneste de fiecare data interesul cititorilor, cu atat mai mult cu cat reprezinta pretextul de a oferi modele inspirationale intr-o societate cu valori adesea incerte.
Partenerul principal al Galei Forbes Woman, editia 2016, a fost BMW Romania. Ceilalti parteneri au fost: Nespresso, Allianz Tiriac, Le Midi, Microsoft, Garanti Bank, Roche Bobois, iStyle si Casa de blanuri MG.
Evenimentul a fost organizat cu sprijinul: Floraria Iris, Leonidas, Bvlgari, Roc, Grace Couture Cupcakes, Domeniile Samburesti, Perceptum si Brigada de Voluntari.
Partenerii media ai evenimentului sunt: Agerpres, TrainYourBrain, IQads, Manager.ro, Cariere, Femei in afaceri, Trends HRB, Magazinul Progresiv, Comunicatedepresa.ro si FNTM.