Competitia Progresiv Award 2016 si-a desemnat castigatorii in cadrul Galei Progresiv Awards 2016 desfasurata la Casino Sinaia, in seara de 17 martie.
Marele castigator al serii a fost Mega Image care a plecat acasa cu doua trofee, pentru „Best Retailer” si pentru „Best New Retail Concept”.
Albalact, Heineken si Coca-Cola sunt celelalte trei companii care au plecat acasa cu pretiosul trofeu, in timp ce, dupa o lupta stransa, George Stefanescu (Director General Whiteland Import-Export) a castigat titlul de „Outstanding Leadership”.
Locul intai la categoria „Best Entrepreneur in Retail” a revenit Dorinei Mutu (proprietarul Annabella, din Ramnicu Valcea).
Iata clasamentele:
Best Product Innovation
- Heineken Strongbow
- Doncafe Greenactive
- Omo Ultimate
- Hochland Tartino
- Floriol Gourmet
Best Entrepreneur in Retail
- Dorina Mutu, Annabella Ramnicu Valcea
- Marius Tudosiei, Bacania Veche Bucuresti
- Feliciu Paraschiv, Paco Supermarket Focsani
- Dan Sarmasan, Agra’s Alba Iulia
- Ludovic Barta, franciza CBA Nord-Vest
Best Brand Initiative in Retail
- Campania Coca-Cola „Kiss and Win”
- Proiectul de category management derulat de Ursus in Carrefour
- Campania Edenia “Vitrina cu idei” (Macromex)
- Campania Caroli "Servetelul Carolino te invita la calatoria castigului"
- Campania Agricola “Mese de poveste”
Best FMCG Supplier
- Albalact
- Heineken
- Unilever
- PepsiCo
- Nestle
Best New Retail Concept
- Mega Image Concept Store Baneasa
- Gusturi Romanesti (Mega Image)
- Profi Loco
- La Doi Pasi - noul concept (Metro)
- 1 Minute (Lagardere Travel Retail)
Best Retailer
- Mega Image
- Carrefour
- Kaufland
- Selgros Cash & Carry
- Profi
Outstanding Leadership
- George Stefanescu, Director General Whiteland Import-Export
- Irina Mandoiu, Director Comercial Albalact
- Marius Melesteu, General Manager Strauss South Central Europe
- Sorana Georgia, CEO Billa Romania
- Marian Andreev, Proprietarul Prutul S.A.
Pe langa cele sapte categorii supuse spre nominalizare si votare, Progresiv s-a decis sa ofere si un premiu special denumit Rising Star.
"De 17 ani Progresiv incurajeaza nu doar dialogul intre marii actori din aceasta industrie, dar si spiritul antreprenorial si tinerii. Premiul “Rising Star” nu este despre certitudini sau superlative, ci este despre potential, despre curaj si despre perseverenta. Ne-am uitat apoi la tinerii pe care i-am intervievat in ultimul an – din zona corporate, dar si din zona antreprenoriala – si ne-am oprit asupra unui nume care a carui poveste ne-a mers la suflet nu doar noua, ci si cititorilor nostri, inregistrand un record de accesare si de sharuire pe platformele sociale fara precedent", a declarat Mihaela Popescu (Editorul Progresiv).
Premiul special Rising Star - Razvan Rusu de la Dulceata lu’ Razvan
Progresiv Awards a pornit din dorinta de a evidentia oamenii, organizatiile, brandurile si proiectele de succes din piata de FMCG care stabilesc tendintele si contribuie la dezvoltarea industriei, precum si rolul parteneriatelor intre retaileri si furnizori. Competitia a vizat companii, branduri si produse, manageri si antreprenori activi in retailul bunurilor de larg consum din Romania de cel putin 12 luni.
Mecanismul stabilirii finalistilor si castigatorilor Progresiv Awards a fost unul simplu, transparent si obiectiv. Competia a presupus trei etape: nominalizare (venite din partea profesionistilor din industrie), validarea nominalizarilor si stabilirea finalistilor in Consiliul de Specialisti si votare, realizata incrucisat.
Astfel, premiile pentru furnizori au fost acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri pe baza voturilor furnizorilor. Nominalizarile si votarea s-a realizat prin linkuri unice, acestea garantand faptul ca o persoana poate vota o singura data, deoarece ele devin inactive dupa prima accesare.
Research Partner in proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piata Ipsos Romania, iar partenerul care a creat brandingul si identitatea vizuala este Inoveo.