[Produs in Ro] Stefan Barbulescu, Rosenauer Schnaps: In primii ani, ne-am concentrat pe interactiunea directa, intr-o masura cat mai mare posibila, cu potentialii clienti

[Produs in Ro] Stefan Barbulescu, Rosenauer Schnaps: In primii ani, ne-am concentrat pe interactiunea directa, intr-o masura cat mai mare posibila, cu potentialii clienti

Din 2010 incoace, un brand romanesc de schnaps isi face loc in categoria bauturilor alcoolice distilate. Stefan Barbulescu este cel din spatele brandului Rosenauer Schnaps, care are pana in prezent o gama de trei produse triplu distilate din pere, cirese si zmeura. Cu o investitie initiala de 30.000 de euro si un plan de interactiune cat mai apropiata cu consumatorii - participarea la evenimente si targuri unde "ne-am concentrat eforturile pe educare" - brandul a crescut treptat. Schnaps-ul Rosenauer se gaseste in locatii HoReCa din marile orase, dar si in sfera retail-ului modern, existand de asemeneasi un showroom propriu in cadrul Cetatii Medievale a Rasnovului. Care sunt directiile de dezvoltare ale brandului, aflam in continuare de la Stefan:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded