Din 2010 incoace, un brand romanesc de schnaps isi face loc in categoria bauturilor alcoolice distilate. Stefan Barbulescu este cel din spatele brandului Rosenauer Schnaps, care are pana in prezent o gama de trei produse triplu distilate din pere, cirese si zmeura. Cu o investitie initiala de 30.000 de euro si un plan de interactiune cat mai apropiata cu consumatorii - participarea la evenimente si targuri unde "ne-am concentrat eforturile pe educare" - brandul a crescut treptat. Schnaps-ul Rosenauer se gaseste in locatii HoReCa din marile orase, dar si in sfera retail-ului modern, existand de asemeneasi un showroom propriu in cadrul Cetatii Medievale a Rasnovului. Care sunt directiile de dezvoltare ale brandului, aflam in continuare de la Stefan:
[Produs in Ro] Stefan Barbulescu, Rosenauer Schnaps: In primii ani, ne-am concentrat pe interactiunea directa, intr-o masura cat mai mare posibila, cu potentialii clienti
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare