KFC a lansat oferta cu cel mai mic pret de pana acum: numai 4,5 lei pentru fiecare dintre cele patru combinatii diferite de produse proaspete. Clientii pot alege intre Crispy Sandwich, 3 Hot Wings, Booster sau Hot Booster, alaturi de o portie mica de cartofi.
Crispy Strips alaturi de o portie de cartofi prajiti este combinatia preferata a clientilor KFC, iar peste jumatate dintre ei prefera produsele picante. Astfel, oferta „Nu e panica, man!” include trei combinatii cu gust picant si una nepicanta.
O alta noutate lansata de KFC este sandwich-ul Dublu Crispy, care este disponibil si in varianta de meniu, la 14 lei. De asemenea, meniul 5 Hot Wings si meniul Dublu Booster au in aceasta perioada un pret promotional, de 14 lei.
"Campania „Nu e panica, man!” a fost un real succes inca din primul an in care a fost lansata. Am gandit ofertele acestei campanii in asa fel incat sa satisfaca orice dorinta a clientilor nostri: de la o gustare rapida, la un meniu complet si accesibil", a declarat Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, KFC Romania).
Cea mai buna oferta KFC de pana acum este comunicata prin patru spoturi TV care incurajeaza fanii sa profite de combinatiile la pret special si sa aplice conceptul “Nu e panica” in orice situatie – chiar si atunci cand Like-urile din social media nu se aduna.
"Campania a pornit de la ideea de a fi pe bune, asa cum sunt produsele noastre. De aici si spoturile TV, care ii indeamna pe fani sa fie pe bune in social media si sa se bucure de cea mai tare oferta la KFC", a adaugat Monica.
Campania „Nu e panica, man!” se afla la a treia editie si include, pe langa spoturi TV, comunicare in restaurante si in social media.
Produsele din oferta sunt disponibile in toate restaurantele KFC din tara, pana la data de 5 mai.