Yves Martin - Noul Chief Marketing Officer la Orange Romania

Yves Martin - Noul Chief Marketing Officer la Orange Romania

Orange anunta numirea lui Yves Martin in noul rol de Chief Marketing Officer, incepand cu 1 mai.

Yves va coordona strategia si activitatile de marketing, online, TV, customer insights, brand & comunicare, precum si noile directii de business: servicii de comunicatii fixe si Orange Money.

Cu 19 ani de experienta in domeniul telecomunicatiilor, Yves si-a inceput cariera la France Telecom Mobile in 1997, ca expert pe zonele de SIM, WAP si servicii Over the Air (OTA). Intre anii 2000 si 2014 a indeplinit mai multe roluri in cadrul Orange, preluand responsabilitati cu impact in performanta financiara (P&L) atat la nivel de grup, cat si la nivel local, printre care Group Device Director, Chief of Staff pentru Senior Vice President pe Europa, Chief Sales Officer si Chief Marketing Officer la Orange Elvetia si vicepresedinte pentru roaming al Grupului Orange. Din aceasta pozitie, Yves a coordonat activitatile de roaming din 40 de entitati geografice diferite, precum si lansarea ofertelor „Go Europe" cu un obiectiv comun, de a face roamingul mai accesibil in toate tarile europene in care Grupul Orange este prezent. In ultimii doi ani, Yves a ocupat functia de vicepresedinte de marketing pentru zonele de Home si Convergenta la Orange Franta, unde a coordonat activitatile de voce fixa, internet in banda larga si smart home, intr-o perioada in care numarul de clienti de fibra optica s-a triplat.

Noul model de organizare a activitatlor comerciale este menit sa consolideze pozitia Orange de lider al pietei de telefonie mobila si sa asigure succesul in dezvoltarea serviciilor convergente. Astfel, activitatile comerciale ale Orange Romania vor fi organizate in jurul urmatoarelor verticale: Marketing, sub coordonarea lui Yves Martin, Sales & Distribution, sub coordonarea lui Claudiu Dragomir, Business to Business, sub coordonarea lui Florin Popa si Customer Service, sub coordonarea Irinei Matea. In acord cu strategia Essentials2020, anuntata anul trecut, compania isi va concentra atentia pe calitatea retelei, inovatie si personalizare, cu scopul de a le oferi utilizatorilor solutii potrivite pentru a fi conectati la ce este important in viata lor si o experienta inegalabila pe tot parcursul interactiunilor cu Orange.

Actualul director comercial al Orange Romania, Julien Ducarroz, va deveni CEO al Orange Moldova de la 1 mai, dupa 7 ani de contributii semnificative la succesul comercial al companiei. Julien a coordonat strategia comerciala a Orange pe perioada crizei economice, dar si in plina ascensiune a revolutiei digitale, timp in care a obtinut cresteri comerciale constante si a consolidat pozitia Orange ca lider de piata si lider in inovatie. Pasionat de noile tehnologii, servicii si gadget-uri – precum 4G si 4G+, HD Voice, apel 4G, apel Wi-Fi, accesorii wearable, smart home, ca sa le numim doar pe cele mai recente - Julien Ducarroz a sustinut activ lansarea noilor directii de business pentru companie - Orange TV, servicii de comunicatii fixe si Orange Money – si implicarea Orange in initiative care promoveaza inovatia, precum Innovation Labs.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related