O piele fina in doar trei minute cu noile produse depilatoare de la Farmec

O piele fina in doar trei minute cu noile produse depilatoare de la Farmec

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, isi extinde portofoliul de produse cu o noua gama de depilatoare cu actiune rapida. Creme pentru piele normala si sensibila, benzi pentru fata si corp, ceara cu incalzire in cuptorul cu microunde, ceara cu incalzire pe foc, perle de ceara, roll-on, sunt cateva dintre noutatile noii game. In doar 3 minute dupa aplicare, noile produse depilatoare lasa o piele fina si o senzatie de prospetime.

 

"Conform studiilor noastre, Farmec este primul brand ales de romani in procesul de achizitie al unui produs de epilare, cu o cota de piata de 48,9% in volum si de 42,8% in valoare. Continuam sa ne surprindem consumatorii anul acesta cu o noua gama de produse depilatoare venind astfel in intampinarea celor mai diversificate nevoi si preferinte. Pe langa actiunea rapida si eficienta, noile depilatoare au si proprietati hidratante, emoliente si calmante", a declarat Ioana Borza (Marketing Manager Farmec).

 

Gama contine 4 subgame diferentiate prin specificitatea produselor in functie de tipul de piele: depilatoare cu extract de Orhidee concepute pentru pielea normala; cu extract de Argan destinate pielii deshidratate; cu extract de Vanilie potrivita pielii sensibile.

In noua gama se gasesc si produse special realizate pentru adolescenti: depilatoare cu extract de Zmeura pentru pielea sensibila, si pentru barbati - crema depilatoare cu Boswellia Serrata.

 

Noile depilatoare Farmec cu eficienta sporita si actiune rapida se intind uniform pe piele, indeparteaza rapid firele de par, au o toleranta cutanata mult imbunatatita si sunt bogate in principii active ce confera pielii hidratare, catifelare si protectie. De asemenea, acestea contin parfumuri placute si confera o senzatie de prospetime pielii, in doar 3 minute de la aplicare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related