UEFA si Pepsi® anunta primul spectacol de muzica live din cadrul unei finale UEFA Champions League, ca parte a ceremoniei de deschidere, avand in prim plan o vedeta de talie mondiala.
Pe 28 mai, pe stadionul Giuseppe Meazza din Milano, Italia, la “Ceremonia de deschidere a finalei UEFA Champions League prezentata de Pepsi” va concerta Alicia Keys, artistul ce va introduce evenimentul intr-o noua era a divertismentului live. Fiind difuzata in mai mult de 220 de tari, finala UEFA Champions League este cel mai urmarit eveniment sportiv anual din lume.
"Sunt foarte incantata ca voi interpreta noile mele melodii la finala UEFA Champions League, un eveniment sarbatorit in fiecare colt al lumii", a declarat Alicia Keys.
"Va ramane un moment de referinta in istorie, ce va reprezenta spiritul tuturor pasiunilor pe care le impartasim, indiferent de unde locuim si cine suntem. Sunt onorata sa fac parte din aceasta experienta speciala, atat de indragita de publicul din intreaga lume."
In acest an, “Ceremonia de deschidere a finalei UEFA Champions League prezentata de Pepsi” va imbina muzica, divertismentul si sportul, celebrand de asemenea moda si designul ca un omagiu adus orasului gazda, Milano.
"Muzica, divertismentul si sportul au fost intotdeauna o parte vitala a ADN-ului Pepsi. Suntem brandul care a inventat marketingul ca divertisment si continuam sa impingem granitele creativitatii", a declarat Carla Hassan (SVP, Global Brand Management, Global Beverage Group, PepsiCo).
"Prin crearea in premiera a unei scene globale, ca parte a finalei UEFA Champions League, Pepsi va oferi un moment memorabil, care va atrage si mai multi fani pe stadion sau in fata micilor ecrane, va creste entuziasmul competitiei din 2016 si va stabili o noua traditie a unuia dintre cele mai iubite evenimente sportive din intreaga lume."
Relansarea ceremoniei de deschidere marcheaza extinderea parteneriatului dintre PepsiCo si UEFA Champions League, aducand unul dintre cei mai iubiti artisti ai lumii in fata unei audiente globale masive, sporind emotia si grandoarea evenimentului.
PepsiCo si-a unit pentru prima data fortele cu UEFA Champions League in anul 2015, iar in cadrul acestui parteneriat, Lay’s, Gatorade si Pepsi MAX / Pepsi au fost denumite oficial brandurile competitiei.
Guy-Laurent Epstein (Directorul de Marketing al UEFA) a spus: "Cu o istorie puternic ancorata in muzica, Pepsi este partenerul ideal pentru a aduce in premiera un artist indragit la cel mai urmarit eveniment sportiv al anului, iar UEFA este incantata ca Alicia Keys va concerta la Milano. Finala UEFA Champions League este ultima etapa a fotbalului european, reunind in competitie cele mai bune doua echipe de pe continent. Credem ca un astfel de artist, foarte iubit la nivel global, va spori si mai mult competitia, atingand in consecinta o audienta mai larga din punct de vedere demografic, care va consolida in cele din urma statutul global al UCL".
Aditional “Ceremoniei de deschidere a finalei UEFA Champions League prezentata de Pepsi”, Alicia Keys – care va lansa anul acesta cel de-al 8-lea album al sau – va lua parte intr-o varietate de alte activitati din cadrul campaniei de promovare, inaintea prestatiei live.