Staropramen a desfasurat in perioada 19-29 aprilie 2016 o campanie promotionala in mediul digital, cu ocazia lansarii unui nou ambalaj care sa exprime si sa sustina mai bine personalitatea brandului, pentru toate cele 4 sortimente de bere din portofoliul sau - Granat, Nefiltrata, Dark si Blonda.
Campania "Bloggeri in haine noi" a implicat 4 bloggeri romani - Andrei Cismaru, Corina Georgescu, Cristian Florea si Dan Ciulea - carora li s-a propus cate un redesign de blog reprezentativ, inspirat de tipul de bere preferat.
Propunerile de redesign au fost postate pe pagina de Facebook a brandului, intr-un album dedicat campaniei si au fost supuse votului publicului - fanii Staropramen.
Componenta promotionala a campaniei a implicat un concurs cu premii pentru votanti, desfasurat in paralel pe pagina Staropramen si pe cele 4 bloguri participante.
La final, 4 dintre useri au castigat cate un bax din berea care a inspirat design-ul votat, iar Cristian Florea a fost bloggerul care a intrunit cele mai multe voturi - exprimate in numarul de like-uri acumulate per total - si a castigat astfel implementarea noului design pe blogul sau.
Cristian Florea - cristianflorea.ro
Campania din digital de lansare a noii sticle Staropramen este completata de campania TV si de actiuni dedicate, in magazine si la partenerii HORECA.
Echipele implicate in proiect au fost:
- din partea V8 Interactive: Adrian Stefanescu – Social Media Strategist; Iulia Stefanica – Art Director; Ana Maria Dutu – Copywriter; Corina Angearu – Client Service Director; Andrei Cucoanes – Creative Director;
- din partea Staropramen: Ioana Albu – Digital Brand Manager; Teodora Agafitei – Brand Manager;
- din partea Zenith Romania: Alina Cirlan - Communications Manager, Cosmina Bandui - Communications Planner, Alexandra Lucia Ilie - Performance Specialist.