ŠKODA Green Challenge revine in 2016 cu o noua editie a celei mai indragite competitii de ciclism tip stafeta pentru echipe din companii, duminica, 12 iunie 2016, in Padurea Baneasa.
Competitia anuala invita atat angajatii din companii mari si mici, cat si toti iubitorii de sporturi in aer liber sa participe la un program de activitati diverse, incluzand o serie de concursuri de echipa si individuale de ciclism, alergare, precum si activitati destinate celor mici.
ŠKODA Green Challenge invita amatorii de sporturi outdoor sa participe in echipe formate din cate patru membri, pentru a parcurge 10 kilometri in padurea Baneasa.
Astfel, va fi organizata o competitie individuala de alergare, precum si o cursa de ciclism pentru echipe formate din patru membri. ŠKODA Green Challenge se adreseaza si familiilor, oferindu-le copiilor o serie de activitati interactive, care promoveaza miscarea si un stil de viata sanatos. Premiile si suprizele nu vor lipsi nici la editia aceasta, participantii avand, in acelasi timp, oportunitatea de a petrece momente unice alaturi de cei dragi, familie, colegi si prieteni.
"ŠKODA Green Challenge a mai crescut cu un an si suntem extrem de bucurosi ca am ajuns deja la editia a sasea a competitiei. Dorim ca si in acest an sa le oferim participantilor nostri o experienta memorabila, asa ca invitam pasionatii de miscare sa accepte provocarea noastra si sa sustina alaturi de noi spiritul de echipa, distractia si un stil de viata activ," a declarat Patricia Zegreanu (Marketing & Communication Manager ŠKODA).
Cea mai indragita proba din concurs ramane cea tip stafeta pentru echipe din companii, formate din patru membri. Pe langa aceasta, participantii pot alege proba 10k Challenge – Run Forrest Run si, nu in ultimul rand, proba Junior – The FlinStone Challenge.
Conceptul si implementarea proiectului sunt realizate de agentiile Oxygen, Frank si MSPS, care formeaza un grup independent de comunicare si ofera servicii integrate de publicitate, branding, online (prin divizia Frank Digital), BTL, mobil si retail marketing (prin MSPS) si relatii publice (prin Oxygen).