KFC lanseaza Burrito, noul wrap in editie limitata, cu piept de pui proaspat preparat, branza Cheddar, orez condimentat, boabe de fasole in sos salsa, salata Iceberg, sos Chipotle si tortilla rumenita.
Noul produs este disponbil atat in varianta picanta, cu binecunoscutele Crispy Strips - 100% piept de pui marinat si picant, crocant la exterior si fraged la interior datorita retetei Hot & Spicy, dar si in varianta nepicanta, cu Fillet Bites, bucatile de pui taiate de mana si condimentate cu cele 11 ingrediente secrete ale Colonelului Sanders.
Campania de promovare a noului produs invita fanii KFC sa incerce un Burrito asa cum se mananca el pe bune, fiind prea gustos pentru a-l manca frumos. In restaurante, clientii gasesc foi de tava dedicate campaniei, pe care pot realiza propria arta la tava, creata cu ingrediente din Burrito, asa cum este ilustrat in spotul TV dedicat acestei campanii.
"Ne dorim sa inovam constant meniul din restaurante, oferind clientilor nostri retete noi, ce pastreaza acelasi gust autentic si aceeasi calitate pentru care trec zilnic pragul restaurantelor noastre. Cum Crispy Strips se numara printre produsele preferate ale fanilor KFC, noul Burrito vine ca o alternativa diferita si surprinzatoare a acestora. Reteta nepicanta a noului produs era si ea un „must”, oferind diversitate clientilor nostri", declara Monica Eftimie (Chief Marketing Officer KFC).
Special pentru aceasta campanie, KFC a lansat platforma #Artalatava, unde consumatorii sunt invitati sa scaneze operele create cu noul Burrito si sa descopere in ce curent artistic se incadreaza. Cei care acceseaza noua platforma pot castiga sandvisuri Burrito din partea casei si o excursie la Muzeul de Arta Moderna din Londra.
Noul Burrito este disponibil in toate restaurantele KFC din tara, pana la data de 7 iulie 2016.