Electric Castle militeaza pentru #electricmonday cu noua campanie Unofficial Partners

Electric Castle militeaza pentru #electricmonday cu noua campanie Unofficial Partners

Electric Castle vine in sprijinul fanilor “electrici” si lanseaza campania Unofficial Partners, pentru a convinge managerii sa ofere liber ziua de luni angajatilor care participa la festival.

Cei mai multi dintre festivalieri suspina din pricina faptului ca sunt nevoiti sa plece spre casa inainte de terminarea evenimentului, pentru a ajunge lunea la munca. 

Companiile care intra in spiritul festivalului si ofera angajatilor o binemeritata zi de luni electrica (#electricmonday), devin parteneri „neoficiali” ai Electric Castle si vor beneficia de expunere din partea festivalului, dar mai ales de o imagine foarte buna in randul angajatilor.

 

"Stim inca de la prima editie ca electricii din Bucuresti sau din alte zone ale tarii sunt nevoiti sa paraseasca festivalul inainte de terminarea show-urilor, pentru a fi prezenti lunea la locul lor de munca, sau raman pana la final si ajung direct la birou, foarte obositi. Pentru a avea parte de cea mai tare experienta de la inceput si pana la sfarsit, in acest an ne-am gandit ce putem face pentru a-i sprijini. Astfel, am mizat pe umorul si empatia managerilor din companii, provocandu-i sa devina parteneri neoficiali ai Electric Castle. Ei se vor bucura de recunoasterea noastra pe materialele dedicate campaniei si cel mai important, de recunoasterea angajatilor lor", a declarat Andi Vanca (Head of Communications Electric Castle).

 

Companiile care devin parteneri „neoficiali” se vor bucura, cu siguranta, de aprecierea angajatilor, iar acest mic beneficiu oferit lor poate fi o modalitate excelenta de motivare si consolidare a brandului de angajator, atat la nivel intern, cat si extern.

La nivel de expunere, Electric Castle acorda spatiu egal pe materialele de comunicare si pe site-ul dedicat al campaniei, tuturor partenerilor, indiferent de marimea companiei sau numarul angajatilor participanti. Astfel, fiecare logo va juca un rol la fel de important atat in campania de promovare, cat si in inimile oamenilor.

In plus, companiile care dau curs provocarii Electric Castle pot achizitiona pachete corporate cu bilete la pret special, putand oferi astfel inca un beneficiu fanilor “electrici” din echipele lor.

Pentru a se inscrie in campanie, e suficient ca un membru al companiei sa completeze formularul de pe site pana pe 8 iulie, urmand sa fie contactat ulterior de echipa Electric Castle pentru stabilirea tuturor detaliilor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related