Groupama Asigurari, unul dintre liderii pietei de profil din Romania, a lansat o noua campanie de promovare, avandu-l ca protagonist pe Dragos Bucur.
Prin eforturile permanente de confirmare si depasire a asteptarilor clientilor, Groupama Asigurari ramane fidela celor patru valori ale sale: responsabilitate, solidaritate, proximitate si performanta.
Mesajul campaniei sintetizeaza aceste valori si are scopul de a le transmite atat clientilor, cat si prospectilor ideea de continuitate ca misiune definitorie a Groupama Asigurari.
Pe langa evolutia favorabila a rezultatelor financiare din ultimii ani, Groupama Asigurari a inregistrat, de asemenea, rezultate de exceptie in privinta satisfactiei si preferintei clientilor: pentru al patrulea an consecutiv, Groupama Asigurari a avut cel mai mic numar de reclamatii inregistrate la ASF, din top 5 asiguratori din Romania, iar in 2015 ponderea clientilor foarte satisfacuti ai companiei a ajuns la 77%, alaturi de un scor NPS in crestere semnificativa versus anul anterior.
"Noua campanie ne va ajuta sa ne pozitionam corect in raport cu publicul nostru tinta: oameni ocupati, care se straduiesc sa fie cat mai buni la locul de munca si, totodata, cat mai activi in viata de familie. Este o misiune dificila, care poate deveni imposibila in cazul producerii unui eveniment neasteptat. Misiunea noastra este de a le asigura continuitatea in aceste momente dificile, pentru ca ei sa se ocupe mai relaxati de ceea ce conteaza cu adevarat in viata lor ", a declarat Georgiana Miron (Director Marketing si Comunicare, Groupama Asigurari).
In aceasta campanie s-a optat pentru un “purtator de cuvant” care exceleaza in profesia sa si este un model in viata de familie: actorul Dragos Bucur. Aflat intr-o ipostaza fireasca de viata, el trebuie sa gestioneze o serie de provocari simultane, iar cateva evenimente neprevazute ii pun la incercare calmul si capacitatea de a-si tine promisiunea facuta fiicei sale.
Conceptul campaniei a fost elaborat de Leo Burnett Romania, iar povestea a fost transpusa in imagini de regizorul Radu Muntean si casa de productie Multi Media Est.
Campania are doua componente, respectiv TV si online si se desfasoara in perioada mai – iulie 2016.