#SeeColors, o aplicatie inovatoare care ajuta oamenii cu discromatopsie (Color Vision Deficiency) sa vada lumea in culori prin intermediul dispozitivele de top Samsung, a obtinut doua premii de bronz pentru Innovative Use of Technology la categoria Digital Craft si Connected Mobile Technology la categoria Mobile, in cadrul Cannes Lions 2016, cel mai important festival de creativitate din lume.
Premiile consolideaza pozitia de lider a companiei atat din punct de vedere al inovatiei produselor, cat si din punct de vedere al comunicarii, creativitatea fiind o parte importanta a oricarui business.
Cea mai noua inovatie Samsung va imbunatati calitatea vietii a milioane de oameni din intreaga lume, care sufera de discromatopsie.
Aplicatia SeeColors poate detecta tipul si nivelul de perceptie a culorilor in urma unui test realizat pe smartphone si, ulterior, poate recalibra culorile ecranului TV. Datorita acestei solutii, noua gama Samsung SUHD TV 2016 va asigura cea mai buna experienta vizuala, chiar si pentru cei afectati de discromatopsie.
Oamenii cu aceasta conditie nu se pot bucura de viata intr-un spectru complet de culori. O persoana cu un nivel normal de perceptie a culorilor poate vedea milioane de nuante, pe cand cei care prezinta aceasta deficienta pot recunoaste doar cateva mii de culori.
La nivel global, aproape 300 de milioane de oameni sunt afectati de discromatopsie, 8% dintre barbati si aproximativ 0,5-1% dintre femei, procentele bazandu-se pe un sondaj reprezentativ realizat in Europa si America de Nord.
Aplicatia SeeColors a fost dezvoltata in parteneriat cu Colorlite®, o inventie din Ungaria care foloseste tehnologia pe baza rezultatelor unui studiu stiintific de 20 de ani si care este disponibila, incepand de acum, in premiera pe smartphone-uri si televizoare Samsung. Aplicatia #SeeColors este disponibila in acest moment in Romania, Ungaria, Bulgaria.
"Nu ne folosim doar de puterea tehnologiei, ci propulsam potentialul oamenilor. Facem posibile visurile si pasiunile lor. Ne dedicam imbunatatirii calitatii vietii prin tehnologie si prin inovatie. Pentru oamenii cu discromatopsie, faptul ca vad culori similare cu cele din realitate poate fi similar cu sansa la o noua viata”, a declarat Monika Torokne Nagy (director de marketing Samsung Europa de Sud-Est).
Monika Torokne Nagy (director de marketing Samsung Europa de Sud-Est)
#SeeColors este o initiativa Launching People, campania globala a brandului Samsung lansata in anul 2013 pentru a sustine oamenii sa isi atinga potentialul si sa isi realizeze visurile prin intermediul tehnologiei Samsung.