[In 2026] Adina Vlad: Cercetarea de piata va avea nevoie in mod cert de pantere si nu de elefanti

[In 2026] Adina Vlad: Cercetarea de piata va avea nevoie in mod cert de pantere si nu de elefanti

Pana acum, cercetarea a fost mai mult o fabrica de date, spune Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research. Viitorul, insa, are nevoi mai mari de la acest domeniu. Va fi mai multa nevoie de interpretare si nu de colectare, de profesionisti care sa stie sa citeasca transformarile din oameni, de metode de cercetare care sa se adapteze la realitatile in continua schimbare, de flexibilitate si de o mai buna interconectare intre specializari. 

 

Eu cred ca cercetarea trece deja prin transformari majore. Sper ca in 10 ani cercetarea e sa fie facuta aproape exclusiv de psihosociologi (sau specialisti din alte domenii care se pot supra specializa in psihosociologie) capabili sa inteleaga si sa analizeze dinamica si gandirea grupurilor mari de oameni intr-un mod structurat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related