Ronald van Amerongen (Global Brand Director) despre noile ambalaje Grolsch si procesul neconventional prin care au fost create

Ronald van Amerongen (Global Brand Director) despre noile ambalaje Grolsch si procesul neconventional prin care au fost create
De la stanga la dreapta: Michal Rabiej (Global Marketing Manager, SABMiller) si Ronald van Amerongen

Neconventional pana la radacini e mesajul pe care Grolsch incearca permanent sa-l portretizeze in fata audientelor lor, compuse in principal din tineri creativi si creatori din mediul urban. Cel mai recent pas in directia de a-si reafirma nonconfomismul a fost sa-l introduca pe teritoriul marketingului si comunicarii: grafica noului ambalaj international Grolsch a fost realizata in colaborare stransa cu consumatorii.

Designul noului look Grolsch a fost un proces denumit operatiunea Grolsch Greenhouse si a implicat nu mai putin de 18 tineri creativi lucrand laolalta cu oameni din agentia de brand a Grolsch (Nomad) si oameni de la client intr-un hub din Amsterdam timp de vreo 4 saptamani. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related