Loredana Catana (Brand Manager Ursus), despre 360-ul unei intalniri la bere

Loredana Catana (Brand Manager Ursus), despre 360-ul unei intalniri la bere
Foto: Ovidiu Micsik

Anume, 360-ul digital al unei intalniri la bere cu comedianti. Cu alte cuvinte, vorbim despre demonstratia de storytelling facuta de Alex Cotet, Raul Gheba, Claudiu Teohari si Andrei Ciobanu (Sector 7) la o masa rotunda in cadrul proiectului special Ursus Saloon 360. Saloon-ul poarta semnatura Kubis Interactive si a fost prilejuit de campania nationala "Castiga un tricou Ursus la fiecare 15 secunde!", desfasurata in perioada 15 aprilie - 15 iunie.

Loredana Catana (Brand Manager, Ursus) ne spune in randurile urmatoare despre  decizia de a duce Vestul salbatic din ATL in online cu vedere 360, iar filmul cu agentia si comediantii se proiecteaza aici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related