Anume, 360-ul digital al unei intalniri la bere cu comedianti. Cu alte cuvinte, vorbim despre demonstratia de storytelling facuta de Alex Cotet, Raul Gheba, Claudiu Teohari si Andrei Ciobanu (Sector 7) la o masa rotunda in cadrul proiectului special Ursus Saloon 360. Saloon-ul poarta semnatura Kubis Interactive si a fost prilejuit de campania nationala "Castiga un tricou Ursus la fiecare 15 secunde!", desfasurata in perioada 15 aprilie - 15 iunie.
Loredana Catana (Brand Manager, Ursus) ne spune in randurile urmatoare despre decizia de a duce Vestul salbatic din ATL in online cu vedere 360, iar filmul cu agentia si comediantii se proiecteaza aici.
Brieful catre agentie
Brieful a fost pentru intreaga campanie nationala de consumatori, care se derula timp de 2 luni si care trebuia abordata 360 in comunicare: translatati povestea Vestului salbatic catre consumator intr-un mod inedit, dinamic, in stilul modern al brandului Ursus, astfel incat la finalul campaniei sa exclame: ce chestii cool au facut cei de la Ursus!
Oamenilor nu trebuie sa le spui cum sa bea bere (sau ca primesc ceva daca o consuma), berea face parte din povestea iesirilor cu prietenii si toate povestile incep la o bere.
Una dintre cerintele specifice a fost sa folosim o tehnologie noua si sa translatam campania de ATL - “Wild West” catre consumatori intru-un mod direct, sagalnic si modern, asa cum este si Ursus.
Dificultati, riscuri, provocari?
Cu proiectul, cand l-am preluat de la o colega, a fost dragoste la prima vedere :) Pe parcurs, au venit provocarile, ca in orice relatie: timing scurt, PPM peste noapte, modificari pe ultima suta.
Cea mai mare provocare a fost timingul scurt, dar sunt o norocoasa ca am o echipa foarte faina la agentie, baietii de la Sector 7 au raspund rapid, ne-am mobilizat si am realizat Saloonul 360.
Agentiile brandului
Avem mai multi parteneri cum ar fi: Kubis Interactive agentia de online, Media Investment ca agentie de Media, Syscom agentie de implementare, Pella pe partea de evenimente.
Evaluarea campaniei
Evaluarea o facem in functie de targeturile setate la inceputul campaniei pe brand equity si indicatori de digital specifici.