Loredana Catana (Brand Manager Ursus), despre 360-ul unei intalniri la bere

Loredana Catana (Brand Manager Ursus), despre 360-ul unei intalniri la bere
Foto: Ovidiu Micsik

Anume, 360-ul digital al unei intalniri la bere cu comedianti. Cu alte cuvinte, vorbim despre demonstratia de storytelling facuta de Alex Cotet, Raul Gheba, Claudiu Teohari si Andrei Ciobanu (Sector 7) la o masa rotunda in cadrul proiectului special Ursus Saloon 360. Saloon-ul poarta semnatura Kubis Interactive si a fost prilejuit de campania nationala "Castiga un tricou Ursus la fiecare 15 secunde!", desfasurata in perioada 15 aprilie - 15 iunie.

Loredana Catana (Brand Manager, Ursus) ne spune in randurile urmatoare despre  decizia de a duce Vestul salbatic din ATL in online cu vedere 360, iar filmul cu agentia si comediantii se proiecteaza aici.

 

Brieful catre agentie

Brieful a fost pentru intreaga campanie nationala de consumatori, care se derula timp de 2 luni si care trebuia abordata 360 in comunicare: translatati povestea Vestului salbatic catre consumator intr-un mod inedit, dinamic, in stilul modern al brandului Ursus, astfel incat la finalul campaniei sa exclame: ce chestii cool au facut cei de la Ursus!

Oamenilor nu trebuie sa le spui cum sa bea bere (sau ca primesc ceva daca o consuma), berea face parte din povestea iesirilor cu prietenii si toate povestile incep la o bere.

Una dintre cerintele specifice a fost sa folosim o tehnologie noua si sa translatam campania de ATL - “Wild West” catre consumatori intru-un mod direct, sagalnic si modern, asa cum este si Ursus.

 

Dificultati, riscuri, provocari?

Cu proiectul, cand l-am preluat de la o colega, a fost dragoste la prima vedere :) Pe parcurs, au venit provocarile, ca in orice relatie: timing scurt, PPM peste noapte, modificari pe ultima suta.

Cea mai mare provocare a fost timingul scurt, dar sunt o norocoasa ca am o echipa foarte faina la agentie, baietii de la Sector 7 au raspund rapid, ne-am mobilizat si am realizat Saloonul 360.

 

Agentiile brandului

Avem mai multi parteneri cum ar fi: Kubis Interactive agentia de online, Media Investment ca agentie de Media, Syscom agentie de implementare, Pella pe partea de evenimente.

 

Evaluarea campaniei

Evaluarea o facem in functie de targeturile setate la inceputul campaniei pe brand equity si indicatori de digital specifici. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related