BestValue lanseaza magazinul online cu focus pe „cetateanul global”

BestValue lanseaza magazinul online cu focus pe „cetateanul global”

Cei care au un bilet de avion valabil pot comanda pe bestvalue.eu produsele cu preturi de duty free

BestValue, reteaua de magazine Travel Retail situate in aeroporturi, lanseaza, in premiera, un nou model de business, ce permite celor care calatoresc cu avionul sa achizitioneze online produsele disponibile in magazinele fizice inca din momentul in care au un bilet de calatorie valabil.

Pentru lansarea si comunicarea noii experiente de achizitie online prin bestvalue.eu, a fost creata o structura interna speciala formata din specialisti in domeniul comercial, marketing, customer care si content, cu outsourcing pe dezvoltare si program, are ca target de comunicare „cetateanul global”, cu asteptari tot mai rafinate, care prefera experientele personalizate si care cultiva statutul lor privilegiat.

Platforma se adreseaza in mod special posesorilor de bilet de avion, dar prin continutul relevant si inspirational reprezinta si o sursa de inspiratie pentru oricine aspira la universul exclusivist al calatorilor.

Magazinul online bestvalue.eu este creat in oglinda cu cel fizic situat in aeroport, astfel ca utilizatorii beneficiaza de aceleasi preturi in regim duty-free, de consultanta specializata, avand insa o perioada prelungita de achizitie, valabila inca din momentul in care a fost emis biletul de calatorie.

Astfel, calatorii pot face achizitii in orice moment dupa emiterea biletului si pana la momentul zborului, fara a mai fi constransi de perioada limitata a unei escale sau de timpul ramas pana la imbarcare, fie ca ii asteapta o calatorie de afaceri sau una de vacanta.

 

"BestValue propune clientilor un concept inovator de achizitie, o perioada extinsa de achizitie de produse cu preturi in regim duty free, fie ca vor sa faca o surpriza placuta unei persoane dragi sau vor sa isi achizitioneze produse pentru vacanta.", a declarat Cristian Negoita (General Manager Millenium Pro Design).

 

Cei care aleg platforma online pentru achizitii trebuie sa inregistreze biletul valabil inainte de a face cumparaturi. Produsele pot fi livrate la domiciliu sau la o adresa prestabilita. Calatorii pot comanda din fata laptopului sau chiar folosind telefonul mobil, fara a mai avea presiunea de timp din aeroport, intre doua zboruri sau inainte de imbarcare. Mai mult, sectiunea L'Attitude aduce sfaturi utile celor care urmaresc cele mai noi tendinte de lifestyle si fashion.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related